Autor Wątek: PrC31 - rozkłady jazdy dla TW i kolejnych stacji (w przyszłości).  (Przeczytany 94677 razy)

Offline Zacha

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Skąd: podg Lumpago
Odp: PrC31 - rozkłady jazdy dla TW i kolejnych stacji (w przyszłości).
« Odpowiedź #15 dnia: 18 Styczeń 2013, 22:43:42 »
Spróbuj rozpocząć symulację tak koło 23:30.
Sz na Tm

Offline dawid plk

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 48
    • Zobacz profil
  • GG: 9596761
  • Skąd: Kraków-Łobzów odst.
Odp: PrC31 - rozkłady jazdy dla TW i kolejnych stacji (w przyszłości).
« Odpowiedź #16 dnia: 18 Styczeń 2013, 22:51:52 »
Zaczynał od 22:20.
« Ostatnia zmiana: 18 Styczeń 2013, 22:54:10 wysłana przez dawid plk »

Offline Paweł

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 718
    • Zobacz profil
    • Beskidzka Strona Kolejowa
  • GG: 5965963
  • Skąd: Kęty
Odp: PrC31 - rozkłady jazdy dla TW i kolejnych stacji (w przyszłości).
« Odpowiedź #17 dnia: 19 Styczeń 2013, 00:02:51 »
No to już wiadomo czemu nie przyjeżdża, max wyprzedzenie ma wpisane 360 min - inicjowanie przyjazdu będzie następować na 360 + kilka min przed planowym odjazdem z sąsiedniej stacji, czyli jakoś koło 18:00.

Jeszcze mam taką uwagę - prawdopodobieństwo przyjazdu przed czasem wynosi 40%, natomiast prawdopodobieństwo opóźnienia 90%. Program się przez to nie wysypie, ale sensu to za bardzo nie ma ;)
« Ostatnia zmiana: 19 Styczeń 2013, 00:04:48 wysłana przez Paweł »

Offline PrC31

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Skąd: mam wiedzieć kiedy zamruga?
Odp: PrC31 - rozkłady jazdy dla TW i kolejnych stacji (w przyszłości).
« Odpowiedź #18 dnia: 19 Styczeń 2013, 07:28:14 »
1,2 0 1-7 0:53 30 100 40 90 360 360 63999 2 none none 0 ET22,4,2,GAGS[vm=80][m=2600],80,0 none none 1:07 none none none none none sl ls none none 0 TME 0:53 0:57 6 1:13 Głupczyce Ropczyce none Dł._pl.:_400_m;_Brutto_pl.:_2600_t 1 1 none none Stałego_kursowania Roczny 0 0 0 none

Linijka wklepana. @Paweł, czy w wypadku, gdy mam wpisane w edytorze opóźnienia i wyprzedzenia, a ini wyłączyłem opóźnienia dając 0 to skład nadal może mieć generowane opóźnienie ?

Poprawię te %, bo tak jakoś nie pomyślałem  ;)

Dwa zrzuty - skład ten nawet w log nie wszedł. Symulator ma włączone odpalanie w nd. ok 22:20
« Ostatnia zmiana: 19 Styczeń 2013, 07:29:57 wysłana przez PrC31 »
ISDR: Panie mechaniku, będę zaraz Panu mrugać i jedziemy po dwójce.
121: Jak przyjdzie Pani do mnie i ładnie zamruga to może i pojedziemy
ISDR: Kogo oni dziś zatrudniają w tych "peerach"...

Offline MaKu

  • Moderator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 565
  • Starszy Dyżurny Ruchu
    • Zobacz profil
Odp: PrC31 - rozkłady jazdy dla TW i kolejnych stacji (w przyszłości).
« Odpowiedź #19 dnia: 19 Styczeń 2013, 09:40:30 »
Jeżeli w narzędziach wyłączysz opóźnienia, to wszystko będzie wyjeżdżać z poprzednich posterunków zgodnie z wpisem "odj. postR:".

Offline Paweł

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 718
    • Zobacz profil
    • Beskidzka Strona Kolejowa
  • GG: 5965963
  • Skąd: Kęty
Odp: PrC31 - rozkłady jazdy dla TW i kolejnych stacji (w przyszłości).
« Odpowiedź #20 dnia: 19 Styczeń 2013, 10:58:31 »
Jeżeli w narzędziach wyłączysz opóźnienia, to wszystko będzie wyjeżdżać z poprzednich posterunków zgodnie z wpisem "odj. postR:".

Wyłączone zostanie wówczas losowanie wyprzedzeń/opóźnień, ale inicjowanie będzie działać bez zmian (z wyprzedzeniem odpowiednio do maksymalnego wyprzedzenia wpisanego w rozkładzie).

Offline Cezar

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 100
    • Zobacz profil
  • GG: 1623302
  • Skąd: Choszczno/Szczecin
Odp: PrC31 - rozkłady jazdy dla TW i kolejnych stacji (w przyszłości).
« Odpowiedź #21 dnia: 20 Styczeń 2013, 15:22:29 »
Tak na początek:
pociąg 9335 jest dwa razy w rozkładzie :)
Specjalista ds. transportu Follow Me w Szczecinie :)

Offline PrC31

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Skąd: mam wiedzieć kiedy zamruga?
Odp: PrC31 - rozkłady jazdy dla TW i kolejnych stacji (w przyszłości).
« Odpowiedź #22 dnia: 20 Styczeń 2013, 15:34:28 »
Cezar: Tak ma być. Wyjaśnienia dla składów 9335, 9330, 11, 28 w opisie pod elaboratem. Postój planowy 5 minut także. Przemyskie bipy mają podobny, pospieszne robiły 2-3 minuty zgodnie z planem.
ISDR: Panie mechaniku, będę zaraz Panu mrugać i jedziemy po dwójce.
121: Jak przyjdzie Pani do mnie i ładnie zamruga to może i pojedziemy
ISDR: Kogo oni dziś zatrudniają w tych "peerach"...

Offline PrC31

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Skąd: mam wiedzieć kiedy zamruga?
Odp: PrC31 - rozkłady jazdy dla TW i kolejnych stacji (w przyszłości).
« Odpowiedź #23 dnia: 17 Luty 2013, 19:41:27 »
Witam,

Z racji, że nie było uwag to tym razem przedstawiam wersję V2 stacji Bochnia (Tw).

Zmiany względem poprzedniej wersji:

1. Ukończony plik pdf z pociągami kursującymi w wybrane dni tygodnia (dla towarowych również masy brutto, oraz długości).

2. Wstawione obydwie zdawki z Tarnowa Filii.  Tutaj w jeden dzień tygodnia będzie przyjeżdżała ST43, bo jakaś SM się sfajcyła i akurat lokomotywownia Tarnów miała na "wolnym" ST43 to dali. Nocne manewry różnią się między sobą zestawieniami składów.
Procedura pracy manewrowej na stacji opisana w pdf.

3. Z racji jednego toru na Ls nie ma luzaków. Za to więcej podwójnych trakcji, popychaczy czynnych (w rzeczywistości raz udało mi się na tej trasie skład z popychaczem ujrzeć. W 1991r.  skład z rudą z Ukrainy na Hutę Sendzimira prowadzony dębicką ET22-223 (lub229), a na popychu ET21-467 z MD Prokocim. Może za gęsto na szlaku było i tak połączyli by luzakiem nie puszczać ET21? Tego się nie dowiem. W każdym bądź razie profil tej linii na żadnym odcinku pomiędzy Katowicami, a Medyką nie wymagał i nie wymaga popychaczy.

4. Składów sieciowych, gospodarczych, drezyn nie ma. W Bochni wówczas (przedłużenie toru przy peronie 3) mieli jedną WM15. Jeździło to, jak trzeba było na wschód, zachód. U nas nie odwzorowane. Powód takiej decyzji: gęsto od składów, sporo skrajni, więc już wolałem nie "dolewać oliwy do ognia". Może kiedyś powstanie z prawdziwego zdarzenia jakiś posterunek od dwóch stron z SBL dwukierunkową to wówczas ewentualnie zainteresuję się tematem.

CE-30 jest bardzo ciekawa na tym odcinku. Niestety z racji ograniczeń (jeden tor) nie jestem tutaj w stanie oddać wszystkiego, co w pamięci mej utkwiło, a czym się chciałem z Wami podzielić poprzez taką symulację. Składy były ciekawe. Sytuacje, że miało jechać jakieś brutto węglowe, a zamiast niego poszedł skład z "gruszkami", lub chłodniami nie należały do wyjątków. Chociaż od 1990r. chłodnie na CE-30 systematycznie przechodziły do historii. Coraz więcej ich odstawiano na grupie w Prokocimiu. Cel odstawki był wiadomy.

Uwagi nie zawarte w tekście, lub inne uwagi jakie użytkownikom się nasuną po odbyciu symulacji proszę uprzejmie zgłaszać w tym temacie.


W Załączniku;

BOCHNIA, ver. FINALNA



EDIT: Bez pliku bochnia.sav.  Ale to w niczym nie przeszkadza. Pora tak dobrana, że akurat i tak by nic nie stało na stacji.

EDIT2: Ukłony dla osób, które udostępniły rozkłady. Także dla Pawła, Cezara, Maka, Mateła, Dawida PLK, Łowców Sz-tów ;)

Bez Was ta symulacja by nie powstała. Wiem, że dziś nie jest 14.02 ale byliście prawdziwym natchnieniem do mej pracy. Dzięki Panowie!


EDIT3: OSOBY, KTÓRE POBRAŁY PACZKĘ PRZED 2013-02-18 23:00 PROSZONE SĄ O PONOWNE JEJ POBRANIE

Był błąd z wysyłaniem LMS11 do Bk polegający na zdublowaniu numeru z MOE11. W wyniku tego lokomotywa SM31/ST43 nie ruszała do czasu godziny odjazdu MOE11.  Zostało to naprawione: pociągi  przenumerowano: LMS11>LMS111,  TKS12>TKS112. W zależnościach też podmieniłem 11, na 111 więc do czasu upłynięcia odpowiedniej zwłoki po przyjeździe do Bk luzaka LMS111 pociąg TKS112 nie zostanie wyprawiony.

EDIT4: Taki sobie przelocik "na krzywo", "w bok", po nie właściwym ;)

EDIT5: Miałem chwilkę wolną to Wam wypisałem w PDF osobno nazwy pociągów pasażerskich, dalekobieżnych. Nie ma SWDR, więc inaczej trzeba sobie radzić ;)
« Ostatnia zmiana: 19 Luty 2013, 18:43:40 wysłana przez PrC31 »
ISDR: Panie mechaniku, będę zaraz Panu mrugać i jedziemy po dwójce.
121: Jak przyjdzie Pani do mnie i ładnie zamruga to może i pojedziemy
ISDR: Kogo oni dziś zatrudniają w tych "peerach"...

Offline PrC31

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Skąd: mam wiedzieć kiedy zamruga?
Odp: PrC31 - rozkłady jazdy dla TW i kolejnych stacji (w przyszłości).
« Odpowiedź #24 dnia: 16 Marzec 2013, 20:26:41 »
Witajcie,

Mam jeden rozkład za sobą. Teraz tworzę zupełnie fikcyjny pod Ls. Zostanie on opublikowany po wydaniu stabilnej wersji Liskowa.

Piszę ponieważ na dwutorze ZB <> LS <> Wi będzie spory ruch pociągów, na Tw mniejszy z racji jednego toru.
Założenia:

1. Miłośnicy metali wszelakich "pożyczyli" se pod osłoną nocy 300m toru TW <> ZB i wszystko stamtąd pójdzie objazdem przez Lisków ze zmianą czoła i jednocześnie trakcji u nas.

Prośba do Was: podajcie jakieś paręnaście przykładów na urozmaicenie ruchu. Wybijanie wagonów, dzielenie/łączenie grup, manewry będą. Spory ruch na Spedpol i Tefamę także. Chodzi byście dopisali od siebie kilka innych rzeczy, które dodatkowo urozmaicą symulację. 
Pomijam kwestie, że na przykład młody adept sztuki jazdy nie umiejętnie operował zaworem Fv4a w ET41 i trzeba było zbierać go ze szlaku. To technicznie nie jest wykonalne. Pozostałe pomysły podrzucajcie.  Ruch będzie - jak to u mnie bywa - spory ;)
ISDR: Panie mechaniku, będę zaraz Panu mrugać i jedziemy po dwójce.
121: Jak przyjdzie Pani do mnie i ładnie zamruga to może i pojedziemy
ISDR: Kogo oni dziś zatrudniają w tych "peerach"...

Offline MiKol91

  • Moderowani
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 86
    • Zobacz profil
  • GG: 39019047
  • Skąd: Warmia Mazury
Odp: PrC31 - rozkłady jazdy dla TW i kolejnych stacji (w przyszłości).
« Odpowiedź #25 dnia: 16 Marzec 2013, 23:04:01 »
Ja, np daje manewr w swoim rozkładzie (w Tw) m.in. pociąg regio z bk do tw z jednym lub trzema wagonami piętrowymi a drugi regio z sl do ls z pięcioma wagonami Bh bonanzy z którego będą oddzielane dwie bonanzy i łączone z regio który przyjechał z bk a później odjedzie do bk z tw, z piętrusem(ami) i dwiema bonanzami. Ale pracuje też nad innymi manewrami itd. ;)
« Ostatnia zmiana: 16 Marzec 2013, 23:06:32 wysłana przez MiKol91 »
Pozdrawiam Marian ;)

Offline Zacha

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Skąd: podg Lumpago
Odp: PrC31 - rozkłady jazdy dla TW i kolejnych stacji (w przyszłości).
« Odpowiedź #26 dnia: 17 Marzec 2013, 19:37:28 »
Jak dla mnie w najnowszej wersji Liskowa powinna być dwuosobowa obsada, pracując samemu nie jestem w stanie dokumentacji wypełniać :)
Sz na Tm

Offline PrC31

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Skąd: mam wiedzieć kiedy zamruga?
Odp: PrC31 - rozkłady jazdy dla TW i kolejnych stacji (w przyszłości).
« Odpowiedź #27 dnia: 17 Marzec 2013, 23:23:22 »
Ja jej na Ls nie wypełniam, ewentualnie: dać wajchy na prosto, zając się papierkami, a niech wróbelki-elemelki mówią maszynistom by cieli na S1.
Ktoś już kiedyś zarzucił ten pomysł na forum :)
@Zacha: u mnie będzie większy ruch niż to co teraz jest. Zapomnij o papierkach i krzyżówkach "z koroną" ;)
ISDR: Panie mechaniku, będę zaraz Panu mrugać i jedziemy po dwójce.
121: Jak przyjdzie Pani do mnie i ładnie zamruga to może i pojedziemy
ISDR: Kogo oni dziś zatrudniają w tych "peerach"...

Offline jageer

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1133
  • Specjalista ds. prowadzenia ruchu.
    • Zobacz profil
  • Skąd: wieś Papago.
Odp: PrC31 - rozkłady jazdy dla TW i kolejnych stacji (w przyszłości).
« Odpowiedź #28 dnia: 18 Marzec 2013, 14:04:49 »
Jak dla mnie w najnowszej wersji Liskowa powinna być dwuosobowa obsada, pracując samemu nie jestem w stanie dokumentacji wypełniać :)

Można na S1 i do przodu.....
Zjaraj blanta to jednocześnie będziesz w stanie 2 posterunki obsłużyć  :D
Tak też można mili moi.
Tor zajęty, a wjazd stoi.

Offline patryk1

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 21
  • Szczecin
    • Zobacz profil
  • GG: 45939017
  • Skąd: Szczecin
Odp: PrC31 - rozkłady jazdy dla TW i kolejnych stacji (w przyszłości).
« Odpowiedź #29 dnia: 08 Maj 2013, 18:42:29 »
a gdzie jest jakiś załącznik do pobrania rozkładziku??
Technikum Kolejowe . 1AT Technik Spedytor