ISDR - Symulator prowadzenia ruchu kolejowego
Forum Główne => Inne => Wątek zaczęty przez: dp116 w 07 Kwiecień 2013, 18:34:22
-
Od dawna nurtuje mnie pewne pytanie: jak na kolei radzą sobie z przestawianiem zegarków na czas letni i zimowy. O ile na zimowy pociągi mogą stanąć na godzinę i poczekać, co jest robione przy przejściu na czas letni?
-
Jadą na IRJ stworzony na dany dzień
I potem masz takie kwiatki jak 38203 "Ustronie" Cierpice 1:58 Solec Kujawski 3:02 8km czas ponad godzinę
-
Albo było tak, że wszystkie pociągi jadące tego dnia w tych godzinach przestawiania miały godzinę opóźnienia.
-
Albo było tak, że wszystkie pociągi jadące tego dnia w tych godzinach przestawiania miały godzinę opóźnienia.
Oto paradoks - pasażerowie czekają na pociąg tyle samo czasu, ale wg. rozkładu ma opóźnienie. :D
-
Albo było tak, że wszystkie pociągi jadące tego dnia w tych godzinach przestawiania miały godzinę opóźnienia.
Oto paradoks - pasazerowie czekaja na pociag tyle samoczasu, ale wg. rozkladu ma opoznienie. :D
Podobno kiedyś było tak, że jeden pociąg jechał normalnie, a drugi takiej samej relacji puszczali godzinę później, żeby dojechał "planowo" przy zmianie czasu.
W R146 pisze się: zmiana czasu z X na X (zależy od sytuacji) i heya 8)
-
Ale jeżeli pociąg puszczą normalnie - wg. czasu letniego i on nie będzie stawał, to dziwnie będzie to wyglądało w tabeli np.:
Piastów - 2:59
Warszawa Ursus - 2:04
Jakiś dziwny pociąg - cofa się w czasie :D
-
Nie zmienia się czasu pociągu na szlaku.
Czyli...
Jedna strona dziennika, post A 2:55, post B 3:05
Druga strona dziennika, post. B 2:05, post C 2:15.
-
Dobra. Dzięki. Nareszcie to zrozumiałem. :)