Forum Główne > ISDR - Rozkłady jazdy

Rozkłady jazdy

<< < (9/22) > >>

Zacha:

--- Cytat: mateu w 03 Styczeń 2011, 17:52:49 ---
--- Cytat: Zacha_SW w 03 Styczeń 2011, 17:36:05 ---Ale chyba podczas robót przy sieci trakcyjnej nie można prowadzić żadnego ruchu pociągów?

--- Koniec cytatu ---
No raczej ;P

--- Koniec cytatu ---
Nie żebym teog nie wiedział, chciałem tylko rzucić światło na to (tak myślę) małe niedopatrzenie  ;D
EDIT: Rzeczywiście autor nie zapomniał o przyjeździe sieciowego, tylko po co on w stacji jak to trzeba zamknąć szlak i go wysłać do kilometra :)

robert051:
Zresztą zastanawia mnie czy w wypadku takiego remontu było by robione zamieszanie z odczepianiem lokomotywy elektrycznej czy raczej elektrowóz patyki w dół i doczepiamy spalinową lokomotywę z przodu i jedzie przez odcinek bez prądu??

piotpal:

--- Cytuj ---A ja się spytam kolegę piotpala jak wyobraża sobie roboty przy sieci trakcyjnej bez obecności pojazdu sieciowego na szlaku?
--- Koniec cytatu ---
W objaśnieniu do rozkładu napisałem że: w poniedziałek i wtorek od godz. 8:00 do godz. 15:00 z powodu robót wyłączona zostaje trakcja elektryczna na odcinku Testowo Wschód - Testowo Fabryczne. Wobec tego wprowadza się następujące zmiany w rozkładzie jazdy... Więc może nie do końca chodzić o prace przy samej trakcji. Jeżeli już wchodzimy w ten temat (a za bardzo nie chciałem, gdyż bardziej chodziło mi o stworzenie ciekawego ruchu pociągów), to mogą to być roboty ziemne (drogowe), podczas których trzeba było przestawić kilka słupów trakcyjnych (budowa obwodnicy Testowa?). Np. w sobotę i w niedzielę ściągnięto jedną sekcje, w poniedziałek i wtorek ekipa pracuje przy stawianiu słupów, itd. Wyprawianie poc. sieciowego na szlak jednocześnie by go zablokowało, a chodziło mi o większe natężenie ruchu. Zastanawiałem się tylko, czy w kierunku Testowa F. nie wprowadzić rozkazów dotyczących miejscowego ograniczenia prędkości z uwagi na roboty.
Rzeczywiście ostatnimi czasy tzw. "przeciąganie" trakcją spalinową raczej rzadko stosuje się w tymczasowych rozkładach jazdy, raczej stawia się na objazdy (w przypadku dłuższych relacji) lub przesiadki na autobus kolejowy (krótsze trasy).

--- Cytuj ---Zresztą zastanawia mnie czy w wypadku takiego remontu było by robione zamieszanie z odczepianiem lokomotywy elektrycznej czy raczej elektrowóz patyki w dół i doczepiamy spalinową lokomotywę z przodu i jedzie przez odcinek bez prądu??
--- Koniec cytatu ---
W tym wypadku już wszystko zależy nie tylko od danej linii kolejowej, ale także od złożoności sieci kolejowej, skąd są mechanicy elektr. no i osoby, która tworzy taki tymczasowy rozkład jazdy.

Daniel:
Na szlaku od stacji Wrocław Nowy Dwór do Żernik bodajże o ile dobrze pamiętam jest budowana Autostradowa Obwodnica Wrocławia i tam wszystko z opuszczonymi patykami, (pod tą budowlą) ale możemy założyć, że jest większy odcinek do pokonania bez sieci i dlatego wprowadzono trakcję spalinową na tym szlaku TW- TF ;). Przypominam o nadaniu telefonogramu wg. Ir-1 par. 76 ust. 2 " Tor nr ... od ... do ... od godz. ... min. ... nieprzejezdny dla pociągów z trakcją elektryczną" oraz ust. 3 "Po torze nr ... od ... do ... od godz. ... przywracam ruch trakcją elektryczną".

Paweł:

--- Cytat: Daniel w 03 Styczeń 2011, 20:39:07 ---Przypominam o nadaniu telefonogramu wg. Ir-1 par. 76 ust. 2 " Tor nr ... od ... do ... od godz. ... min. ... nieprzejezdny dla pociągów z trakcją elektryczną" oraz ust. 3 "Po torze nr ... od ... do ... od godz. ... przywracam ruch trakcją elektryczną".

--- Koniec cytatu ---

Hmm, no tylko że w ISDR takiego nie nadasz. Ewentualnie można spróbować podpiąć coś takiego pod funkcję "Wstrzymanie wyprawiania", bo ta i tak prawdopodobnie zostanie jeszcze nieco rozszerzona (doszło by wstrzymanie wyprawiania pociągów konkretnej relacji, np. jadących dalej w kierunku TZ - może w Testowie to nie problem, ale przy potencjalnych podg-ach bez tego mogą być spore problemy).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej