Forum Główne > Ruch kolejowy
"Poradnik dyżurnego SPK"
Paweł Piotr:
Pulpit z podstawowymi błędami, tłumaczenie obsługi to po prostu bełkot, widzieliście to?
https://www.youtube.com/watch?v=YZKxOI_Uckg
Paweł:
Nie ma sensu analizować i komentować, jest pełno takich amatorskich materiałów, gdzie autorzy czują się ekspertami ale mają problemy z podstawową terminologią techniczną ("semafor Tm1"). Zresztą to nagranie nawet nie dotyczy symulatora ISDR.
jageer:
Train driver - żeby się "dostać" za dyżurnego trzeba wyjeździć chyba 200 km za nastawnikiem, a i tak banda najlepszych kolejarzy tego świata powie Ci, że się nie znasz bo obsługa pulpitu wymaga 20 lat praktyki zawodowej ...
Wannabe:
To dobrze, że nie wrzuciłem tutaj swojego nagrania, bo nie byłoby co zbierać ;)
Wowas08:
Żenada, takie poradniki to są tak zwane filmiki ,,szpeców''. Jeśli już robi się poradnik i potem wrzuca się go do sieci to nazywajmy rzeczy po imieniu a nie jak na początku ,,czarna kropka'', może ktoś kto to ogląda chce zostać dyżurnym w Tedeku a potem się dziwią dlaczego dyżurni nie potrafią ustawić przebiegu.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej