Forum Główne > Inne

Podg. Gaj (wydzielone z "Projekty stacji i pulpitów nastawczych")

(1/2) > >>

Mechanik97:

--- Cytat: jageer w 27 Grudzień 2020, 20:35:12 ---Pozwoliłem sobie załączyć dwa "pulpity", których jestem autorem. Odwzorowane, z oryginałów. W tym jeden z czasu praktyk na PKP-PLK S.A ;) Obydwie nastawnie już nie istnieją. Pszenno kilka ładnych lat, a Gaj chyba też już nie. Ciekawostką na podg. Gaj było "zobrazowanie" blokady dwukierunkowej w kierunku Kraków Prokocim PrB i PrD, natomiast, blokada działała jako jednokierunkowa. W kierunku podg. Gaj z PrB, a od podg. Gaj do PrD.

--- Koniec cytatu ---

podg. Gaj istnieje i nadal ma się dobrze :) Czeka na zakończenie robót w Węźle Krakowskim.

MuNiO:

--- Cytat: Mechanik97 w 29 Grudzień 2020, 19:39:44 ---
podg. Gaj istnieje i nadal ma się dobrze :) Czeka na zakończenie robót w Węźle Krakowskim.

--- Koniec cytatu ---

"Obydwie nastawnie już nie istnieją"  - czytanie ze zrozumieniem się kłania !

Paweł:
Nastawnia podg. Gaj jeszcze istnieje, choć nie wiem czy jest jeszcze używana, z pierwotnego układu torowego posterunku nic nie zostało:

https://youtu.be/G2UpSSo3UIU?t=1543

jageer:
Wynika, ze została tylko "buda". Do podleza mają byc 4 tory? Bo widzę że on przejeżdża na tory towarowe? Które będą szły w kierunku prb/prd?

Paweł:
Nastawnia może czymś jeszcze tymczasowo steruje, tego nie wiem. Przejście na tor z kierunku Prokocimia jest prowizoryczne, układ torów będzie prawie taki sam jak dotąd, tyle że połączenie torów z Prokocimia i Bieżanowa zostało zlokalizowane kawałek dalej. W stronę Podłęża 2 tory, z opcją dobudowy trzeciego w przyszłości (może przy realizacji P-P?).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej