Ad. 1. To brało się z par. 24 ust. 6 Ir-1, ale zostało zmienione, ponieważ tam mowa jest o posterunkach odstępowych/bocznicowych, a także o dyżurnym ruchu takiego posterunku, czyli chodzi o posterunki odstępowe obsługiwane.
Ad. 2. Rzeczywiście coś jest nie tak z wyświetlaniem tego telefonogramu, program nie odczytuje poprawnie kilometra i wyświetla domyślny tekst "do kilometra i z powrotem". Działa za to wpisanie do okienka samego kilometra.
Ad. 3., 4. Prawdopodobnie jest to skutek wpisania "do kilometra..." jako opisu pociągu - program nie zinterpretuje tego jako jazdy do kilometra i z powrotem tylko jako zwykły pociąg, opis jest wyświetlany w telefonogramach ale jego treść jest ignorowana. Stąd odwrócenie blokady, a potem brak reakcji na telefonogram przyjazdu. Aby odblokować szlak w takiej sytuacji, można użyć telefonogramu "Zatrzymany", który działa jak odwołanie odjazdu.