(kostki zaznaczone czerwoną ramką nie istnieją)
Przycisk w kostce umieszcza się w rogu kostki (wyjątek stanowi specjalna kostka w IZH111), w jednej kostce może być tylko jeden przycisk.
Pozostałe uwagi zobrazowania kostek i powtarzaczy pozostają w mocy.
Schemat stacji (mam na myśli rysunek Adriana Karwata - nie mylić z pojęciem planu schematycznego) to jedno, a konstrukcja pulpitu to drugie: np. Tm31 jest przy torze 2 (dotyczy jazdy z tego toru), a nie przy torze 1 (kostka 08/10); Tarcze manewrowe ustawia się (także w zobrazowaniu ich powtarzaczy na pulpicie) po prawej stronie toru, do którego się odnoszą - tu błąd Tm17 (kostka 11/24).
Poza tym opisy torów i odcinków izolowanych umieszcza się zasadniczo nad szczeliną toru, nie pod (w wyjątkowych sytuacjach, gdy nad szczeliną toru jest już jakiś opis i nie ma innego miejsca, można opis umieścić pod szczeliną toru).
złe wymiary pulpitu (niepotrzebnie tyle wierszy i kolumn)
Można określić (nawet dokładnie) wielkość pulpitu (szerokość i wysokość) po dokładnym obliczeniu ilości potrzebnych przycisków doraźnej obsługi - pIz, Kr, zwolnienia przebiegów pociągowych i jeśli są utwierdzane - przebiegów manewrowych.
Pulpity kostkowe AC-20 są odwzorowaniem geograficznym posterunku ruchu nie tylko w odniesieniu do układu torowego, ale także w stosunku do przycisków sterujących (operacyjnych i doraźnych), zatem np. przyciski (i liczniki) Sz powinny być po tej samej stronie pulpitu, po której odwzorowano powtarzacze semaforów, to samo dotyczy pozostałych przycisków doraźnych (inaczej także zwanych awaryjnymi).