Forum Główne > Ruch kolejowy

zmiana toru wjazdowego

<< < (10/10)

robert051:
Sytuacją którą opisałem co do Pruszkowa dotyczyła jak ostatni blokady samoczynnej wskazywał "Następny sygnalizator wskazuje stój" a nie pamiętam czy była rozmowa dyżurny - maszynista odnośnie wjazdu pociągu. Btw. to wykolejenie powstało w okręgu nastawczym nastawni wykonawczej która wyposażona jest w przekaźniki. Choć na wykonawczej są elektromechanicze urządzenia które jeszcze II Wojnę Światową pamiętają.

Zacha:
A ja mam pytanko jak powinna wyglądać sytuacja przy wjeździe pociągu na tor nie posiadający semafora wyjazdowego/drogowskazowego/tarczy zaporowej? Dokładniej chodzi mi o to, czy w przypadku dyktowania rozkazu S należy podać dodatkową informację w działce Inne?

stanislaw57:

--- Cytat: Zacha w 05 Luty 2012, 14:04:45 ---A ja mam pytanko jak powinna wyglądać sytuacja przy wjeździe pociągu na tor nie posiadający semafora wyjazdowego/drogowskazowego/tarczy zaporowej? Dokładniej chodzi mi o to, czy w przypadku dyktowania rozkazu S należy podać dodatkową informację w działce Inne?

--- Koniec cytatu ---

Pewnie tak, w myśl zasady o informowaniu o wszystkim co ma wpływ na prawidłowe i bezpieczne prowadzenie pociągu a nie jest ujęte w wrjp i dodatkach do niego oraz nie jest odpowiednio sygnalizowane. Można też ustawić tarczę D1.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej