Wyjazd manewrującego taboru na szlak (w kierunku szlaku) poza
wskaźnik oznaczający granicę przetaczania, a gdzie wskaźnika ta-
kiego nie ma – poza ostatni rozjazd (skrzyżowanie torów), dozwo-
lony jest tylko za zezwoleniem dyżurnego ruchu.
W przypadku wyjazdu na tor (w kierunku toru):
– szlaku jednotorowego,
– lewy szlaku dwutorowego (w kierunku przeciwnym do zasadni-
czego),
– prawy szlaku dwutorowego (w kierunku zasadniczym), po któ-
rym prowadzony jest ruch dwukierunkowy,
– w kierunku przeciwnym do zasadniczego szlaku wielotorowego,
– w kierunku zasadniczym, po którym prowadzony jest ruch dwu-
kierunkowy szlaku wielotorowego,
zezwolenie to musi być przekazane rozkazem pisemnym „S” z okre-
śleniem numeru toru szlakowego, kilometra na szlaku, do którego
może odbywać się jazda manewrowa, godziny powrotu i rodzaju sy-
gnału będącego zezwoleniem na wjazd na stację (powrót ze szlaku).