Forum Główne > Ruch kolejowy

Wyjazd z toru nieposiadającego semafora

<< < (2/3) > >>

jageer:
Raczej nie, w takich przypadkach "przenosi" się przebiegi nawet tymczasowo .... Dla celów fazowania robót w stacji. Sz tylko kilka dni.... Jeżeli się regularnie używa torów to się buduje urządzenia.

tm_bz:

--- Cytat: jageer w 31 Marzec 2021, 15:49:33 ---Raczej nie, w takich przypadkach "przenosi" się przebiegi nawet tymczasowo .... Dla celów fazowania robót w stacji. Sz tylko kilka dni.... Jeżeli się regularnie używa torów to się buduje urządzenia.

--- Koniec cytatu ---

No jak widać nie robi się tego.

jageer:
A ja wiem, że się robi i to z pracy ;) chyba, że zamawiający nie uwzględni tego ...

Psycho:

--- Cytat: tm_bz w 29 Marzec 2021, 20:05:37 ---Stacja w trakcie przebudowy. Tor numer 1 i 3 nie posiadają semaforów wyjazdowych. W ich miejscu obok toru stoją tarcze D1. Jak powinno wyglądać wyprawienie pociągu z tych torów na tor prawy i lewy.

--- Koniec cytatu ---

Tarcza zatrzymania została wystawiona dla oznaczenia miejsca zatrzymania się czoła pociągu wjeżdżającego na stację... Obrócenie jej sprawia, że w wyjeździe nie bierze udziału (można ją również zdjąć...) tzn. że w rozkazach nie uwzględnia się zezwolenia na przejechanie obok tarczy zatrzymania... Jeśli dla wyjazdu jej się nie zdejmie lub nie obróci to zaczyna się kombinowanie... Czasami zdjęcie tarczy będzie trwało tak długo, że mija się to z celem - sprawniej będzie zawrzeć odpowiednią treść w "S" lub "N" (zapisy w rozkazach lub ich brak nie sprawi, że droga będzie dobrze nastawiona...).

tm_bz:

--- Cytat: Psycho w 14 Kwiecień 2021, 10:26:34 ---
--- Cytat: tm_bz w 29 Marzec 2021, 20:05:37 ---Stacja w trakcie przebudowy. Tor numer 1 i 3 nie posiadają semaforów wyjazdowych. W ich miejscu obok toru stoją tarcze D1. Jak powinno wyglądać wyprawienie pociągu z tych torów na tor prawy i lewy.

--- Koniec cytatu ---

Tarcza zatrzymania została wystawiona dla oznaczenia miejsca zatrzymania się czoła pociągu wjeżdżającego na stację... Obrócenie jej sprawia, że w wyjeździe nie bierze udziału (można ją również zdjąć...) tzn. że w rozkazach nie uwzględnia się zezwolenia na przejechanie obok tarczy zatrzymania... Jeśli dla wyjazdu jej się nie zdejmie lub nie obróci to zaczyna się kombinowanie... Czasami zdjęcie tarczy będzie trwało tak długo, że mija się to z celem - sprawniej będzie zawrzeć odpowiednią treść w "S" lub "N" (zapisy w rozkazach lub ich brak nie sprawi, że droga będzie dobrze nastawiona...).

--- Koniec cytatu ---

Czyli jak rozumiem przy wyjeździe na tor prawy zapis w działce 4 " Zezwalam po otrzymaniu tylko tego rozkazu pisemnego przejachc obok tarczy D1 i wyjechać w kierunku stacji Y na tor numer 1" wszystko jest dobrze czyli jedziemy normalnie

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej