Forum Główne > Ruch kolejowy

Tor lewy i cofanie

<< < (4/8) > >>

Paweł Piotr:
Ile z tych naszych dywagacji zrozumiał tm_bz... :)

Psycho:
Teraz ma wybór... Liczy się to że każdy wariant ma swoje uzasadnienie, ostatecznie każdy dyżurny sam decyduje. Być może ktoś inny doda jakąś swoją równie ciekawą propozycję... ;)

tm_bz:
Rozumiem wszystko i nic. Tłumaczenie że taka sytuacja jest tylko hipotetyczna to żadne tłumaczenie. Hipotetycznie żadne zdarzenie nie ma prawa zaistnieć bo wszyscy robią wszystko zgodnie z instrukcją a instrukcje są napisane tak że do sytuacji niebezpiecznej nie ma prawa dojść. Napisałem wyraźnie że semafor był podany( nie wygasł) tylko że nie ma wyświetlonego W24- nie że nigdy go tam nie było, nie że słaba żarówka i słońce świeci... Macie dokładnie opisaną sytuację a wyjeżdżacie ze słońcem. Wychodzi na to że nie macie pojęcia jak wybrnąć z tej sytuacji- to nie gadajcie o słońcu i czym jeszcze chcecie. Utrzymanie urządzeń jakie jest takie jest i nie mówcie że taka sytuacja nie ma prawa zaistnieć. Tak samo nie ma prawa podać się semafor przy zapalonej PWL a życie pokazuje inaczej...

tm_bz:
W par 70 instrukcji jest mowa jak należy przejechać obok posterunku dostępowego ale nie APO czy mam rozumieć na na APO kogoś przywiozą taxi żeby podał sygnał ręczny? Innej odpowiedzi odnoście posterunku dostępowego nie widzę  mogę jedynie się domyślać że na S ale czy na pewno?

jageer:

--- Cytat: tm_bz w 27 Kwiecień 2021, 21:19:58 ---Utrzymanie urządzeń jakie jest takie jest i nie mówcie że taka sytuacja nie ma prawa zaistnieć. Tak samo nie ma prawa podać się semafor przy zapalonej PWL a życie pokazuje inaczej...

--- Koniec cytatu ---

Poważnie? Ja się tylko spotkałem, że można było podać na czołowe ;) Przy przebudowie. Utrzymanie to raz, a dwa sprawdzenie projektu i odbiór urządzeń....
Wystarczy, że ktoś założy "mostek" na próbę itp i nie zdejmie i potem można podawać co popadnie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej