Autor Wątek: RSP-UZK  (Przeczytany 2880 razy)

Offline szpeicer

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
  • Skąd: ełk
RSP-UZK
« dnia: 30 Lipca 2021, 01:15:13 »
Jak naprawić awarię czujników ? Usterka wystąpiła na torze drugim, próbowałem użyć przycisku T2 WYŁ. Niestety system automatycznie anuluje polecenie, tak samo dzieje się gdy próbuję wyzerować system. Co mam zrobić w takiej sytuacji ?

Offline Kuba759

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
Odp: RSP-UZK
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Lipca 2021, 15:41:00 »
Musisz wejść na pasku zakładek w zakładkę "Narzędzia", następnie w "Usterki". Stamtąd naprawia się wszelkie usterki.

Offline szpeicer

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
  • Skąd: ełk
Odp: RSP-UZK
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Lipca 2021, 16:27:42 »
Wiem, tylko problem w tym, że tam sie nie wyświetla ta usterka.

Offline Tomiexpress

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gdynia
Odp: RSP-UZK
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Lipca 2021, 11:55:50 »
https://www.symulator.isdr.pl/download/dokumentacja.pdf  2.6.2.3. Sygnalizowanie i potwierdzanie usterek a kilka wersów wyżej jest o zerowaniu
« Ostatnia zmiana: 31 Lipca 2021, 12:02:30 wysłana przez Tomiexpress »

Offline szpeicer

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
  • Skąd: ełk
Odp: RSP-UZK
« Odpowiedź #4 dnia: 31 Lipca 2021, 16:42:52 »
Robiłem tak, ale system automatycznie anulował polecenie zerowania :/

Offline Tomiexpress

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gdynia
Odp: RSP-UZK
« Odpowiedź #5 dnia: 31 Lipca 2021, 20:17:20 »
Robiłem tak, ale system automatycznie anulował polecenie zerowania :/

Potwierdzałeś zerowanie w dodatkowym oknie, brak pociągu w strefie lub na podejściu ( jak w instrukcji ) i system sam anulował? W takim razie znalazłeś bug-a .

Offline szpeicer

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
  • Skąd: ełk
Odp: RSP-UZK
« Odpowiedź #6 dnia: 31 Lipca 2021, 23:16:28 »
Dokładnie tak było :/

Offline michAL_en57

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: RSP-UZK
« Odpowiedź #7 dnia: 01 Sierpnia 2021, 20:45:38 »
Po potwierdzeniu w dodatkowym oknie należy jeszcze nacisnąć klawisz Enter na klawiaturze.
Sam miałem problem, gdy o tym nie wiedziałem.

Offline szpeicer

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
  • Skąd: ełk
Odp: RSP-UZK
« Odpowiedź #8 dnia: 01 Sierpnia 2021, 22:01:12 »
Spróbuję kolejnym razem ;)