Forum Główne > Urządzenia srk

Przebiegi bez zatrzymania po torach dodatkowych (wydzielone z "sbL")

<< < (2/4) > >>

Zacha:
Ale jak już to poprzednicy nadmienili, wszystko zależy jak podpięte są urządzenia, oraz jak taką sytuację określa regulamin techniczny stacji.

Kalach:

--- Cytat: mateu w 05 Grudzień 2010, 19:31:34 ---Przelotów po torach głównych dodatkowych też nie ma. Są najwyżej przebiegi bez zatrzymania po tych torach.

--- Koniec cytatu ---

To dlaczego pisałeś o przelotach? :)

uetam:

--- Cytat: rustsaltz w 05 Grudzień 2010, 19:52:27 ---To i ja się dołączę :)
Instrukcje mówiły (mówią), że sprzeczne są przebiegi "wjazdowe" i "wyjazdowe" dla torów niesłużących do przepuszczania pociągów. Moim skromnym zdaniem przez boki w symulatorze nie powinno się dać przepuścić pociągu.

--- Koniec cytatu ---
W symulatorze tory sluzace do przepuszczania pociagow to wlasnie 1,2,4,6,3 a pozostale to tory dla jazd manewrowych na ktore oczywiscie nie da sie wjechac na semafor.

rustsaltz:
No skoro regulamin techniczny tak postanawia, to się nie kłócę :)

jageer:

--- Cytat: mateu w 05 Grudzień 2010, 21:02:42 ---W symulatorze tory sluzace do przepuszczania pociagow to wlasnie 1,2,4,6,3 a pozostale to tory dla jazd manewrowych na ktore oczywiscie nie da sie wjechac na semafor.

--- Koniec cytatu ---

Jak to się nie da. Na tory boczne wjazd Vmax20- więc pociąg stoi pod wjazdem, a potem na Sz- to też jest sygnał podawany na semaforze  ;)
Tak też jest w przepisach, że zatrzymujemy skład pod wjazdem, a potem podajemy sygnał wjazdu na boczne informując o tym mecha.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej