Autor Wątek: Problem z zablokowaniem KoT po uzyciu dKoT  (Przeczytany 22468 razy)

Offline Frozen Bok

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Skąd: Ukraina
Problem z zablokowaniem KoT po uzyciu dKoT
« dnia: 22 Marzec 2024, 17:04:40 »
Dzień dobry. Mam problem: Nie mogę zablokować blok KoT (a jego lampka jest zapalona) nawet przy zapalonym "pmSKPL1", gdy użyłem dKoT. Co robić? I jak resetować blokadę typu C bez TZP i restartu programu? Z góry dziękuję.
EDIT: dodam screena i .sav tej sytuacji w załączniku.
« Ostatnia zmiana: 23 Marzec 2024, 09:38:07 wysłana przez Frozen Bok »

Offline Rutek901

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
  • Skąd: Łódzkie
Odp: Problem z zablokowaniem KoT po uzyciu dKoT
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Marzec 2024, 18:04:19 »
Podeślij plik .sav
Na podstawie zdjęcia domyślam się że może być jsterka blokady liniowej, liskow ie zablokował końcowego to u nas się nie odblokował końcówka.

Offline the_janeczek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 38
    • Zobacz profil
Odp: Problem z zablokowaniem KoT po uzyciu dKoT
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Marzec 2024, 02:53:53 »
Sprawdź: ---> Narzędzia---> Usterki--->Blokady liniowe, czy nie ma jakiejś usterki.

Online WZLoviche

  • Projektant
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 67
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: Problem z zablokowaniem KoT po uzyciu dKoT
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Marzec 2024, 10:23:36 »
Podeślij plik .sav
Ja w poście widzę podesłany plik .sav, a ostatnia zmiana w poście była na wiele godzin przed wysłaniem przez ciebie odpowiedzi ;-)

Offline Frozen Bok

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Skąd: Ukraina
Odp: Problem z zablokowaniem KoT po uzyciu dKoT
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Marzec 2024, 11:08:27 »
Sprawdź: ---> Narzędzia---> Usterki--->Blokady liniowe, czy nie ma jakiejś usterki.
Gdy miałem problem żadnych usterek nie miałem.
« Ostatnia zmiana: 25 Marzec 2024, 18:43:57 wysłana przez Frozen Bok »

Offline Rutek901

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
  • Skąd: Łódzkie
Odp: Problem z zablokowaniem KoT po uzyciu dKoT
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Marzec 2024, 15:09:22 »
Zgłoś do liskowa przyjazd poc. 63118 bo on wisi dla AI jako by był na szlaku nadal, jak zgłosisz przybycie 63118 lisków da ci kolejnego 63248 przyjmij go na Sz potwierdz przyjazd oddaj KoT. i odwołaj TZP z liskowem, powinno wszystko potem śmigać

Offline Frozen Bok

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Skąd: Ukraina
Odp: Problem z zablokowaniem KoT po uzyciu dKoT
« Odpowiedź #6 dnia: 25 Marzec 2024, 18:37:44 »
Gdy powiedziałem (za pomocą TZP) do Liskowa że szlak dla pociągu 63118 jest wolny, to dyżurny z Liskowa pisze "jaki numer?", nawet gdy 63118 jest w Liskowie i jest prawidłowy. Co robić?

Offline greg86

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 139
    • Zobacz profil
  • Skąd: Największe miasto bez kolei pasażerskiej w Europie
Odp: Problem z zablokowaniem KoT po uzyciu dKoT
« Odpowiedź #7 dnia: 26 Marzec 2024, 06:02:39 »
1) Zgłoś TZP
2) Zgłoś przyjazd pociągu, który wjechał przed próbą zablokowania Ko
3) Czekaj na wywołanie Liskowa z pytaniem o wolny szlak dla kolejnego pociągu/zarządaj szlaku dla swojego pociągu w kierunku Liskowa
4) Prowadź ruch na TZP do czasu przyjazdu z Liskowa i zwolnienia blokady.

Inną opcją jest wymuszenie usterki na blokadzie liniowej do Liskowa, zgłoszenie naprawy. Po naprawie blokada powinna działać jak należy. Oczywiście w czasie usuwania usterki również prowadzisz ruch w oparciu o TZP.

Offline Rutek901

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
  • Skąd: Łódzkie
Odp: Problem z zablokowaniem KoT po uzyciu dKoT
« Odpowiedź #8 dnia: 26 Marzec 2024, 19:03:58 »
Nie masz dawać do Liskowa informacji że szlak jest wolny. Tylko kliknąć PRZYJAZD. Z nr poc. 63118
Gdy powiedziałem (za pomocą TZP) do Liskowa że szlak dla pociągu 63118 jest wolny, to dyżurny z Liskowa pisze "jaki numer?", nawet gdy 63118 jest w Liskowie i jest prawidłowy. Co robić?

Offline Frozen Bok

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Skąd: Ukraina
Odp: Problem z zablokowaniem KoT po uzyciu dKoT
« Odpowiedź #9 dnia: 28 Marzec 2024, 16:17:17 »
Dzięki.
Pomaga. (bez żartów)
Wyczerpane.
Do zamknięcia.