Forum Główne > Kraków Główny

Nie mogę potwierdzić przebiegu na Krakowie Głównym

(1/4) > >>

Frozen Bok:
Dzień dobry. Na wstępie zaznaczam, że jestem początkującym w tej sprawie. Gdy chciałem dyżurować na Krakowie Głównym, to podczas dyżuru mam problem: nie mogę potwierdzić przebiegu poprzez (wyłącznie) naciśnięcie przycisku podawania odpowiednego semafora, mimo że zwrotnice w drodze ustawiłem prawidłowo. Ktoś pomoże jak? Z góry dziękuję.

WZLoviche:
Przebieg spod semafora G na tor 9/11? Sprawdź ustawienie zwrotnicy 105.

Rutek901:
Opisz jaki przebieg skąd dokąd, bo z tych informacji co podałeś to nie wyczarujemy o jaki przebieg ci chodzi, wszak nie mamy czarodziejskiej kuli

Paweł Piotr:
"nie mogę potwierdzić przebiegu poprzez (wyłącznie) naciśnięcie przycisku podawania odpowiednego semafora, mimo że zwrotnice w drodze ustawiłem prawidłowo" - podanie sygnału zezwalającego na semaforze potwierdza nie tylko prawidłowe ułożenie drogi przebiegu ale także prawidłowe ustawienie zwrotnic i wykolejnic w drodze ochronnej. Skoro jesteś początkującym, jak piszesz, to w pierwszej kolejności obsługi pulpitu nastawczego (nie tylko Krakowa Głównego, ale każdego innego posterunku ruchu), należy zapoznać się z teorią budowania i ustawiania dróg przebiegu na posterunkach ruchu, a potem dla każdego posterunku ruchu zapoznać się z jego tablicą zależności oraz regulaminem technicznym - taka jest zresztą zasada i wymóg tzw. autoryzacji na określonym posterunku ruchu ruchu, czyli warunki dopuszczające do samodzielnej obsługi usrk na danym posterunku ruchu.

Frozen Bok:

--- Cytat: WZLoviche w 10 Grudzień 2024, 18:37:20 ---Przebieg spod semafora G na tor 9/11? Sprawdź ustawienie zwrotnicy 105.

--- Koniec cytatu ---
Nie potwierdza się przebieg spod sem. G na tor 11, niezależnie od położenia zwrotnicy 105.