Forum Główne > Inne
Katastrofa kolejowa pod Szczekocinami
uetam:
--- Cytat: jageer w 07 Marzec 2012, 22:17:27 ---No nie dziwię się, skoro ze Starzyn obsłużył blokadę po torze nr 2 :)
--- Koniec cytatu ---
Tia. I po 7 minutach nadal nie bylo pociagu na torze nr 2 a na torze nr 1 pojawila sie nagle usterka ?:P
Zacha:
Cóż, może dyżurnej wystarczyło info tylko z blokady liniowej, a na izolacje nie zwróciła uwagi. Tak czy siak nie dowiemy się, co jej w głowie siedziało ;) Z drugiej strony na "usterkę" w torze 1 musiała zwrócić uwagę, żeby wykryć przyczynę wygaśnięcia sygnału.
jageer:
--- Cytat: mateu w 08 Marzec 2012, 20:54:54 ---
--- Cytat: jageer w 07 Marzec 2012, 22:17:27 ---No nie dziwię się, skoro ze Starzyn obsłużył blokadę po torze nr 2 :)
--- Koniec cytatu ---
Tia. I po 7 minutach nadal nie bylo pociagu na torze nr 2 a na torze nr 1 pojawila sie nagle usterka ?:P
--- Koniec cytatu ---
Dyżurna się tylko podobno zdziwiła, że nie widzi świateł nadjeżdżającego IR po dwójce...
djuzi:
Przy okazji zapytam o istotną rzecz, bo niestety zdania są podzielone. Czy ktoś się orientuje jak w przepisach jest ze wskaźnikiem W24 - czy przy dwukierunkowej blokadzie wskaźnik ten musi być na semaforze? Stacje były niedawno modernizowane i jeśli nowe przepisy mówią o nieobowiązkowości to pewnie go tam nie było.
uetam:
--- Cytat: djuzi w 09 Marzec 2012, 08:51:57 ---Przy okazji zapytam o istotną rzecz, bo niestety zdania są podzielone. Czy ktoś się orientuje jak w przepisach jest ze wskaźnikiem W24 - czy przy dwukierunkowej blokadzie wskaźnik ten musi być na semaforze? Stacje były niedawno modernizowane i jeśli nowe przepisy mówią o nieobowiązkowości to pewnie go tam nie było.
--- Koniec cytatu ---
A jak niby inaczej chcesz poinformowac maszyniste o jezdzie na tor lewy? Wskazniki W24 byly sa i bedą nadal montowane.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej