Forum Główne > Testowo

Problem z wjazdem ze Ślemienia i wyjazdem do Liskowa

<< < (2/2)

Paweł:

--- Cytat: marcusrx1 w 30 Marzec 2012, 22:55:21 ---Przejazd jest zamkniety. Jednak nadal jest bez zmian. Racja, zle to opisalem.
--- Koniec cytatu ---

Sprawdź czy nie ma usterki i czy wszystkie zwrotnice są prawidłowo ustawione (w tym ochronnie 8/9+).

--- Cytat: marcusrx1 w 30 Marzec 2012, 22:55:21 ---Faktycznie nie zablokowalem,poniewaz jeszcze sie ucze obslugi. Semafor A w strone Liskowa, czyli jesli sie nie myle jest to wyjazdowy.
--- Koniec cytatu ---

Semafor A przed Liskowem to semafor wjazdowy do Liskowa. Lisków powinien sam upomnieć się o brak zablokowania bloku początkowego. Dokładnie zapoznaj się z instrukcją i dopiero pisz na forum, bo to są absolutne podstawy.

marcusrx1:
Coz, pisalem ze jestem amatorem jesli chodzi o ten symulator. Instrukcje czytalem,jednak nie znalazlem tego co mnie interesuje. Dzieki za pomoc i w sumie temat mozna usunac.

Pozdrawiam

Pr1:
Cześć.
Masz może plik *.sav? Wklej go w tym wątku to zobaczymy co się dzieje. Jak nie masz tego pliku to doprowadź pociąg 36203 do it171 (połowa drogi ze Ślemienia) zapisz i wklej do wątku jako załącznik.  :)
Poz. 

Mam jeszcze jeden pomysł. Pobierz sobie od nowa symulator. Może coś w tym jest, ale na początek wyślij ten sav.

zolwik:
autor juz napisał że jest amatorem i nie rozumie instrukcji, w której jest wszystko opisane.
tu nie ma po co saveow wysylać tylko przeczytać i zrozumieć instrukcje

Pr1:
No dobrze może trzeba mu wytłumaczyć niektóre rzeczy. Też jestem amatorem instrukcji do końca nie przeczytałem, a jakoś umiem i mam chęci. Tak w ogóle to nie chodzi tu o instrukcje samą w sobie tylko o chęci człowieka do nauki i poznania. Instrukcja jest tylko do lepszego poznania "rywala":D

Zdania z dużej litery.  :)
Pozdrawiam.  8)

Rozmawiałem z @marcusrx1 wszystko jest już OK i wszystko rozumie. Wystarczyła chwila rozmowy przez pocztę.  :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona