Forum Główne > Ruch kolejowy
Postępowanie przy awari bloku Pu
jan12:
Witam,
mam takie pytanie, pewnie jest dla Was łatwe, jednak ja dopiero zaczynam przygodę z pkp. Jeśli podczas przygotowania drogi przebiegu nie można utwierdzić jej blokiem Pu, a co za tym idzie podać semafora, to jak rozumiem pociąg jedzie na Sz lub rozkaz. Tu właśnie moje pytanie czy dyżurny wprowadza wtedy telefoniczne zapowiadanie i także telefoniczne polecanie i zgłaszanie gotowości dróg przebiegów? Jak wygląda postępowanie z pociągiem przed którym nastąpiła awaria? Jakie zapisy należy zrobić dla tego pociągu?
Piszę to z perspektywy nastawniczego.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
MaKu:
Usterka bloku Pu na nastawni wykonawczej?
Wprowadzenie telefonicznego polecania i zgłaszania przygotowania dróg przebiegu na wyjazd.
Wprowadzenie telefonicznego zapowiadania pociągów po torze szlakowym / nr 1/ nr 2, w zależności od sytuacji.
W przypadku, kiedy droga zabezpieczona jest drążkiem przebiegowym, w rubryce uwagi w książce R-142 wpisuje się dr. zab. dr. np B.
Obsłużenie zastawki nad blokiem Po na polecenie dyżurnego. I dalej w zależności na co pociąg ma być wyprawiony.
Czy nastawniczy leci z rozkazem, czy daje Sz-ta pod dyktando dyżurnego...
Mniej więcej coś takiego...
jan12:
Tak nastawnia wykonawcza. Dziękuję za pomoc.
Andrev:
Generalnie to nastawniczy stosuje się do poleceń dyżurnego ruchu :P
MaKu:
Nie odbierajmy nastawniczym pracy.
Jak to się mówi... Dobry nastawniczy to skarb dyżurnego.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej