Forum Główne > Lisków (stara wersja symulatora)

Lisków - Dyskusja (archiwalne)

<< < (160/187) > >>

melis:
Wygląda na to, że mimo wyłączenia usterek, gdzieś one, w jakimś stopniu występują. A to dodaje klimatu.

Jak jest przewidziane zachowanie AI w stosunku do numeru wyprawionego już pociągu, gdy dochodzi np do sytuacji nadzwyczajnej, i pociąg ten ściagany jest do stacji wyprawiającej? Numer jego przestaje funkcjonować, w pamięci AI?

TaKeT:
Parę ,,życzeń" ode mnie:
- Tm201 nie można podać przebiegowo (pisałem to tu już?)
- Blokada do L. Miasto - czasem chociaż L.M. dał pozwolenie świeci zła strzałka (ale semafor można postawić normalnie)
- czy dałoby się zrobić by manewry (albo chociaż luzaki) jadące za semafory P i O zatrzymywały sie tak jak przy ostatniej Tm przed W5, czyli zaraz za ,,słupem"?
- na Lisków Rynek nie ma zaznaczonych ,,końców" izolacji

A teraz ciekawsza sprawa: wjeżdzał poc 48100 (od Wilamowic) a z drugiej strony miał wyjechać 882021 (do Wilamowic)... Zawsze wcześniej dzwonię do SKP z poleceniem ,,otwórz przejazd"... Zabawiłem chwilę za długo z manewrami na innych torach... Gdy już ,,prawie"" postawiłem semafor rozwiązał się przebieg 48100 (czyli również utwierdzenie zamknięcia przejazdu). Myślałem że tak jak zwykle PSKP podniesie rogatki, tymczasem przebieg dla 882021 utwierdził się (ale semafor pozostał na ,,Stój"). Czy tak się powinno stać? I druga sprawa, gdy zamknąłem rogatki nie mogę podać semafora, czy nie powinno być tak że jeśli ,,ustała przyczyna" wygaszenia to można go podać spowrotem?

melis:

--- Cytat: TaKeT w 02 Listopad 2014, 20:46:16 ---Parę ,,życzeń" ode mnie:
- Tm201 nie można podać przebiegowo (pisałem to tu już?)

--- Koniec cytatu ---
Czasem działa.
--- Cytat: TaKeT w 02 Listopad 2014, 20:46:16 ---- Blokada do L. Miasto - czasem chociaż L.M. dał pozwolenie świeci zła strzałka (ale semafor można postawić normalnie)

--- Koniec cytatu ---
Bywa także, że od naszej strony nie można zwolnić blokady do LM. Sytuacja opisana wcześniej przeze mnie.

MaKu:

--- Cytat: TaKeT w 02 Listopad 2014, 20:46:16 ---A teraz ciekawsza sprawa: wjeżdzał poc 48100 (od Wilamowic) a z drugiej strony miał wyjechać 882021 (do Wilamowic)... Zawsze wcześniej dzwonię do SKP z poleceniem ,,otwórz przejazd"... Zabawiłem chwilę za długo z manewrami na innych torach... Gdy już ,,prawie"" postawiłem semafor rozwiązał się przebieg 48100 (czyli również utwierdzenie zamknięcia przejazdu). Myślałem że tak jak zwykle PSKP podniesie rogatki, tymczasem przebieg dla 882021 utwierdził się (ale semafor pozostał na ,,Stój"). Czy tak się powinno stać? I druga sprawa, gdy zamknąłem rogatki nie mogę podać semafora, czy nie powinno być tak że jeśli ,,ustała przyczyna" wygaszenia to można go podać spowrotem?

--- Koniec cytatu ---

1. Wystarczy "poddzwaniać", czyli wysyłać sygnał jeden dla kierunku nieparzystego i dwa dla parzystego celem zamknięcia przejazdu. Po przyjeździe pociągu SKP sam otworzy przejazd.

2. Semafor wyjazdowy na szlak z blokadą półsamoczynną podać można raz. Tylko raz.

melis:

--- Cytat: MaKu w 02 Listopad 2014, 21:44:18 ---1. Wystarczy "poddzwaniać", czyli wysyłać sygnał jeden dla kierunku nieparzystego i dwa dla parzystego celem zamknięcia przejazdu. Po przyjeździe pociągu SKP sam otworzy przejazd.

--- Koniec cytatu ---
Ja zawsze daje sygnał parzysty. SKP zamyka przejazd od razu po otrzymaniu sygnalu, post nr3 najczęściej w chwili zbliżania się pociągu. Na dźwięk nie parzysty, post nr3 reaguje różnie cokolwiek.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej