Autor Wątek: Lisków - Dyskusja (archiwalne)  (Przeczytany 1039828 razy)

Offline ZiomalCl

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa / Celestynów
Odp: Lisków (Testowo Fabryczne)
« Odpowiedź #195 dnia: 06 Maj 2013, 15:17:05 »
Usterki czujników na tym przejeździe nie da się jeszcze usunąć ;) Resetowanie nic nie daje :)

Offline MajorWcisło

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #196 dnia: 07 Sierpień 2013, 17:33:37 »
Można prosić o Change Log by wiedzieć czego się spodziewać :)?

Offline PrC31

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Skąd: mam wiedzieć kiedy zamruga?
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #197 dnia: 07 Sierpień 2013, 18:05:35 »
Ziomal, ja się wściekłem i po prostu w oknie Raspa wziąłem i wyłączyłem w chole*ę te czujniki. Z obydwóch stron jedziemy dwudziestką i jest ok.

Bardziej irytujące (na obecnej wersji beta) jest to, że nie ma Dzkr i w przypadku rozprucia, nie idzie wyłączyć dźwięku.
Znalazłem wersję Alfa i DzKr jest, więc ok.

Podziękowania dla Mateua, Pawła i Maka za Lisków.
Na plus:

1.Po wklepaniu swojej wersji tworzonego rozkładu zauważyłem dość ważną rzecz. Przy towarowych, które jechały z Bk do nas (wpis torów 1,2) na wersji beta zawsze mnie pytano, czy droga wolna po prawym, gdzie TZP nie ogłaszałem. Obecnie na wersji alfa jest już to poprawione i bez TZP post. Bk tylko nam zgłasza, że idzie pociąg od niego.

2. Nie zauważyłem bugów przy wyprawianiu składów przez post AI na liniach dwutorowych. Po przywróceniu kursowania "po prawym" do Ls nie ma komplikacji.

3. Na plus defekty lokomotyw. Chwała, że u mnie prywaciarze jeżdżą z podwójną trakcją - nie trzeba ich ściągać. W przypadku PKP musiałem już raz odpinać lokomotywę u mnie i posyłać ją do defektu przed Tęczą (do nas jechał).

4. Więcej torów i działające rozjazdy ręczne, które w wersji Beta nie działały.

Na minus:

1. BRAK wyświetlania numerów nie parzystych składów w SWDR, zamiast tego jest posterunek wysyłający do nas skład.

Do dalszych prac:

1. post 3 nie mówi "do widzenia"

2. jazda manewrowa spod semafora N5, N3 na niektóre tory osobowe - brak odwzbudzenia utwierdzonego przebiegu.

3. W oknie usterek mam awarię systemu w km 72.XXX (linia 461), podczas, gdy w RASPie nie widzi tejże usterki.

« Ostatnia zmiana: 07 Sierpień 2013, 21:52:21 wysłana przez PrC31 »
ISDR: Panie mechaniku, będę zaraz Panu mrugać i jedziemy po dwójce.
121: Jak przyjdzie Pani do mnie i ładnie zamruga to może i pojedziemy
ISDR: Kogo oni dziś zatrudniają w tych "peerach"...

Offline miki

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 116
    • Zobacz profil
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #198 dnia: 08 Sierpień 2013, 08:48:47 »
1. post 3 nie mówi "do widzenia"

Ale za to mówi "przejazd został zamknięty" zamiast do widzenia, co jest wielkim ułatwieniem w przypadku prowadzenia dokumentacji. ;)

Tak wogóle to wersja genialna, brak słów. :D
Nie zwracam uwagi na błędy i lagi, tylko cieszę się ze sterowania ruchem na tak w miarę dużej stacji. Pierwszy pulpit, który przy fullscreenie nie mieści się na monitorze dwiema kostkami., :D

Gratulacje.

Offline piotrek_wiedenka

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 71
    • Zobacz profil
  • Skąd: Z kątowni.
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #199 dnia: 08 Sierpień 2013, 11:33:48 »
Na wstępie podziękowania za włożony trud i poświęcony czas na Lisków.  8) :)

Znalezione błędy:

1. Pociągi na linii 465 Lisków - Lisków Rynek nie reagują na tarcze ToP i przy sygnale Osp2 zwalniają do 20 km/h.
2. Przejazdy w km. 2.005 i 1,670 nie działają.
3. Przy podawaniu semafora N5 podświetla się szczelina przy wykolejnicy Wk14.
4. Przejazd przy p.o. Kukułka nie działa.
5. Przy położeniu - zwrotnic 101 i 3/101 nastawianie przebiegowe z Borku/Zbyszek na tory 8, 6, 4b  nie działa.
__________________
6. Po podaniu tarczy manewrowej Tm74 na tor 20 szczeliny się nie wygaszają (po po przejeździe lokomotywy). [zał.6]
« Ostatnia zmiana: 09 Sierpień 2013, 11:26:34 wysłana przez piotrek_wiedenka »
-Mechaniku jazda na Sz.
-Dobrze.
-Podałam, świeci?
-Świeci, nie świeci, świeci, nie świeci, świeci, nie świeci.

Offline MiKol91

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 86
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warmia Mazury
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #200 dnia: 08 Sierpień 2013, 12:01:16 »
Podobami się wersja Lisków ale są błedy - przejazdy kolejowe ;)
Pozdrawiam Marian ;)

Offline uetam

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ Wrocław
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #201 dnia: 08 Sierpień 2013, 12:47:20 »
1. post 3 nie mówi "do widzenia"
Ale za to mówi "przejazd został zamknięty" zamiast do widzenia, co jest wielkim ułatwieniem w przypadku prowadzenia dokumentacji. ;)
Potwierdza zamkniecie przejazdu gdyz podanie semafora nie jest uzaleznione od stanu urzadzen na przejezdzie. Dlatego semafor podajemy tam dopiero gdy Post 3 zglosi nam telefonicznie zamkniecie.

Cytuj
1. BRAK wyświetlania numerów nie parzystych składów w SWDR, zamiast tego jest posterunek wysyłający do nas skład.
Przeciez numery nieparzyste sie pojawiaja tylko sa przesuniete o jedna kolumne w prawo. Przyzwyczailem sie do takiego wygladu okienka SEPE i tak to zostawilem.

Cytuj
1. post 3 nie mówi "do widzenia"
Poprawione.

Cytuj
2. jazda manewrowa spod semafora N5, N3 na niektóre tory osobowe - brak odwzbudzenia utwierdzonego przebiegu.
Podaj dokladnie jakie to sa przebiegi. Mozesz podejrzec w okienku rejestratora SRK.

Cytuj
1. Pociągi na linii 465 Lisków - Lisków Rynek nie reagują na tarcze ToP i przy sygnale Osp2 zwalniają do 20 km/h.
Reaguja. Po prostu na tych przejazdach jest ograniczenie do 20km/h na zły stan toru. Taki nasz PKPPLKowy absurd.

Cytuj
2. Przejazdy w km. 2.005 i 1,670 nie działają.
Lista rzeczy których jeszcze nie ma lub NIE działają:
- SSP w km 1.670 i 2.005.
Nie czytaliscie posta przed pobraniem pliku.

Cytuj
4. Przejazd przy p.o. Kukułka nie działa.
Kable ukradli. Pociagi zwalniaja do 20km/h.

Cytuj
5. Przy położeniu - zwrotnic 101 i 3/101 nastawianie przebiegowe z Borku/Zbyszek na tory 8, 6, 4b  nie działa.
Poprawione.

Cytuj
3. Przy podawaniu semafora N5 podświetla się szczelina przy wykolejnicy Wk14.
Poprawione.

« Ostatnia zmiana: 08 Sierpień 2013, 12:48:57 wysłana przez mateu »

Offline MiKol91

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 86
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warmia Mazury
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #202 dnia: 08 Sierpień 2013, 13:47:30 »
Czy nie mógłby być jeden lub dwa przejazdy kolejowe sprawne tak jak to w smyku Testowo gdzie są trzy przejazdy który nawet jeden z nich czyli do Borek czasami ulega awarią i pociągi jadą 20km/h na przejeździe ale można to samemu na smyku (symulator) naprawić awarię i następne pociągi już po naprawie jadą już normalnie 80km/h. :)
« Ostatnia zmiana: 08 Sierpień 2013, 13:51:23 wysłana przez MiKol91 »
Pozdrawiam Marian ;)

Offline piotrek_wiedenka

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 71
    • Zobacz profil
  • Skąd: Z kątowni.
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #203 dnia: 08 Sierpień 2013, 15:13:40 »
Dzięki Meteu za odp.
-Mechaniku jazda na Sz.
-Dobrze.
-Podałam, świeci?
-Świeci, nie świeci, świeci, nie świeci, świeci, nie świeci.

Offline miki

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 116
    • Zobacz profil
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #204 dnia: 08 Sierpień 2013, 15:23:10 »
Może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z licznikami osi i jak one będą działać??

Offline jageer

  • Projektant
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1395
  • Podg. Papago
    • Zobacz profil
  • Skąd: wieś Papago.
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #205 dnia: 08 Sierpień 2013, 15:55:11 »
Może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z licznikami osi i jak one będą działać??

Zapewne będą do wykazywania niezajętości odcinków.
Tak też można mili moi.
Tor zajęty, a wjazd stoi.

Offline miki

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 116
    • Zobacz profil
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #206 dnia: 08 Sierpień 2013, 16:01:02 »
Ale gdzie? W jaki sposób?

Offline uetam

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ Wrocław
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #207 dnia: 08 Sierpień 2013, 17:50:32 »
Ale gdzie? W jaki sposób?
- na szlaku do Rynku (tam jest 2500m od semafora do semafora wiec za duzo na klasyczny obwod torowy)
- na rozjazdach i w peronie w Rynku aby ujednolicic urzadzenia.

Offline Slowcio1111

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 42
  • RM900VB na D29-106
    • Zobacz profil
  • Skąd: Ustrobna, Podkarpackie
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #208 dnia: 08 Sierpień 2013, 21:12:20 »
Ja złapałem coś takiego:
Tak ma być?
« Ostatnia zmiana: 08 Sierpień 2013, 21:20:11 wysłana przez Slowcio1111 »

Offline MajorWcisło

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: Lisków - Dyskusja
« Odpowiedź #209 dnia: 08 Sierpień 2013, 21:54:51 »
A mi natomiast 88026 strasznie nabruździł...


Pociąg stanął w Tęczy, ta mu nie dała S2. Więc wspaniałomyślnie wpadłem na pomysł na Manewr za S1 i dalej na jazde... Przyjąłem go do siebie, pojechał do Ślemienia. Natomiast od tego momentu Wilamowice przestały wysyłać cokolwiek. W debugerze 88026 cały czas widnieje mimo że go już fizycznie nie ma.

[12:39] Ls: Lisków, Wcisło, proszę.
[12:39] Wi: Wilamowice, Kubiak.
[12:39] Wi: Co z pociągiem 88026?
[12:39] Ls: Pociąg 88026 przyjechał.
[12:40] Te: Jaki numer?
[12:40] Ls: Pociąg 88026 jest zatrzymany.
[12:40] Wi: Jaki numer?
[12:40] Ls: Teraz dla pociągu 88026 droga jest wolna.
[12:40] Wi: Jaki numer?

Na nic moje oszukiwanie AI że przyjechał, że go zatrzymałem... Zero reakcji.

Dodatkowo 4 fun wstawiam:

[12:41] Ls: Pociąg 88026 przyjechał.
[12:41] Te: Jaki numer?
[12:42] Ls: Czy droga dla pociągu 88027 po torze lewym nr 2 jest wolna?
[12:42] Wi: Stój pociąg 88027, tor zajęty przez 88026.
[12:42] Ls: Pociąg 88026 odjechał po torze lewym nr 2.
[12:42] Te: Przyjęłam, 88026.
[12:42] Wi: Zatrzymać pociąg 88026, tor zajęty przez 88026.
[12:42] Te: Koniec.