Forum Główne > ISDR - Rozkłady jazdy
Przedłużenie RJ o Liskowo...
MaKu:
No wiec... Parę pytań, gdyż będę się przymierzał do przeciągnięcia mojego RJ z Testowa do Liskowa tak, aby był identyczny. Co prawda, zapewne będzie to wymagało także poprawek o korekt po stronie Testowa, ale może się uda zrobić to tak, aby połączyć obie stacje w ciekawy RJ.
Więc mam parę pytań.
1. Potrzebne są mi dane do wykresu.
Czy coś takiego Tw4;Wl18,Bk5 może być? Nie ma na podglądzie kilometrażu a Tęczą, więc nie wiem.
Wykres robić do Wilamowic, czy do Tęczy?
2. Jak się przygotować do ruchu z TEFAMĄ? Jako manewry, czy raczej jako pociągi?
3. Jeżeli szykowane są większe zmiany w przyszłości odnośnie układu torowego (dodatkowe bocnice, itp)
IMHO pod końcem toru 18 przydałby się plac ładunkowy :)
uetam:
--- Cytat: MaK_86 w 14 Październik 2012, 16:04:22 ---1. Potrzebne są mi dane do wykresu.
Czy coś takiego Tw4;Wl18,Bk5 może być? Nie ma na podglądzie kilometrażu a Tęczą, więc nie wiem.
Wykres robić do Wilamowic, czy do Tęczy?
--- Koniec cytatu ---
Dolaczam oryginalny plik *.roz. Czasy jazdy do Testowa i Borku wydluzyly sie srednio o 1,5 i 2 min.
--- Cytuj ---2. Jak się przygotować do ruchu z TEFAMĄ? Jako manewry, czy raczej jako pociągi?
--- Koniec cytatu ---
Pociąg.
--- Cytuj ---3. Jeżeli szykowane są większe zmiany w przyszłości odnośnie układu torowego (dodatkowe bocnice, itp)
IMHO pod końcem toru 18 przydałby się plac ładunkowy :)
--- Koniec cytatu ---
A to już chyba wiesz :)
MaKu:
W takim razie, prosiłbym Was (Mateu, Paweł) o wydanie edytora RJ pod Liskowo, gdzie będą wprowadzone poprawne dane dla wykresu,
Zdaje się, że wartości Bk,5,Tw,3;Wl,19 powinny być poprawne.
Zmieniłem sam to w notatniku, ale potem .exe nie chciał startować, i Win7 pierdział coś o zgodności x64 i x86 ;)
uetam:
Wi,7;TW,5,TZ,4,Tm,4
Paweł:
Edytor działa dla obu posterunków, tylko trzeba wkleić dane dla wykresu przy jego uruchomieniu (żeby mieć wykres; dla działania programu wykres nie jest konieczny). Edycja pliku exe w notatniku chyba nie zadziała ;)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej