Forum Główne > Inne

Technikum

<< < (22/25) > >>

Andrev:

--- Cytat: Pr1 w 16 Styczeń 2015, 22:56:51 ---No właśnie. A potem zatrzyma Ci się taki Elf, bo mu komputer siadł i bezpiecznik wywaliło, a ten nie wie co zrobić i ściąga z miejscowości x oddalonej o x km całą ekipę, żeby bezpiecznik prztyknąć - też żywy przykład - i 1 h w polu.

--- Koniec cytatu ---

A może wie co zrobić, tylko bez serwisu nie może? Albo inaczej może nie wie co zrobić, ale i nie może...

Pr1:
Nie wiem czy tu nie wchodzi do sprawy gwarancja producenta, że ew. naprawy może dokonać tylko wyspecjalizowana ekipa. Ale jeden bezpiecznik...

Andrev:

--- Cytat: Pr1 w 18 Styczeń 2015, 16:31:06 ---Nie wiem czy tu nie wchodzi do sprawy gwarancja producenta, że ew. naprawy może dokonać tylko wyspecjalizowana ekipa. Ale jeden bezpiecznik...

--- Koniec cytatu ---

No dokładnie. Być może ten jeden bezpiecznik znajduje się w zaplombowanej szafie, której obsługa nie może otworzyć? ;)

axtomek:

--- Cytat: Pr1 w 16 Styczeń 2015, 22:56:51 ---A potem zatrzyma Ci się taki Elf, bo mu komputer siadł i bezpiecznik wywaliło, a ten nie wie co zrobić i ściąga z miejscowości x oddalonej o x km całą ekipę, żeby bezpiecznik prztyknąć - też żywy przykład - i 1 h w polu.

--- Koniec cytatu ---

Były takie przypadki?  :D

jageer:
Co w tym dziwnego? Jak w aucie, jak siądzie, dzwonisz do ASO.... Teraz firmy zarabiają na obsłudze serwisowej, nie sprzedaży pojazdów.
Tego się nie da tylko wprowadzić na statkach, chociaż.... wszystko jest możliwe.

Przykład "nieco inny"? Moduły do SRK typu IZH-111, jak padnie w środku przekaźnik, monter nie może rozplombować i wymienić jednego przekaźnika, ale musi odesłać do serwisu. ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej