Forum Główne > ISDR - Rozkłady jazdy

Zabawa dla wtajemniczonych - TESTOWO

<< < (2/2)

ZiomalCl:
To zależy jeszcze na jakim posterunku... Na węzłowym oczywiście jest większy problem. Aczkolwiek wyobraźcie sobie sytuację, gdy mamy zanik napięcia (także na rezerwie), a agregat odmówił posłuszeństwa. Takie rzeczy się zdarzają ;) Aby po prostym i do przodu, póki bateria Sz na wjazdowym trzyma :D

jageer:

--- Cytat: ZiomalCl w 04 Styczeń 2013, 20:40:48 ---To zależy jeszcze na jakim posterunku... Na węzłowym oczywiście jest większy problem. Aczkolwiek wyobraźcie sobie sytuację, gdy mamy zanik napięcia (także na rezerwie), a agregat odmówił posłuszeństwa. Takie rzeczy się zdarzają ;) Aby po prostym i do przodu, póki bateria Sz na wjazdowym trzyma :D

--- Koniec cytatu ---

Dobra dobra, wystarczy mała usterka i dosłownie wszystko jest utwierdzone, a odwzbudzanie przekaźników trwa ok 2 godzin. Usterka wzięta z życia z Kraków Płaszów :)

Co do braku agregatu, sytuacja z 9 kwietnia 2008 OIDP z SG - 2 niezależne źródła zasilania, po co nam agregat, ale oba okazały się z Dolnej Odry...

Andrev:

--- Cytat: ZiomalCl w 04 Styczeń 2013, 20:40:48 ---To zależy jeszcze na jakim posterunku... Na węzłowym oczywiście jest większy problem. Aczkolwiek wyobraźcie sobie sytuację, gdy mamy zanik napięcia (także na rezerwie), a agregat odmówił posłuszeństwa. Takie rzeczy się zdarzają ;) Aby po prostym i do przodu, póki bateria Sz na wjazdowym trzyma :D

--- Koniec cytatu ---

Też znam podobną sytuację. Do tego dodaj sobie porę nocną, usterkę przetwornic sygnałowych (wszystko ciemne - Sz oczywiście też niet), uszkodzone baterie radiotelefonu...

Droznik:
Ja tam w tym roku miałem już tak. Wszystko ciemne, brak łączności. I co?? Rozkaz S w rękę i spacerek po stacji. Szczęście moje było takie że zawinili pająki (którzy LPN musieli wyłączyć), ale gdy zobaczyli co się dzieje to sami później spacerowali po stacji z korbą i robili sobie drogi przebiegu, pilnowali przejazdu :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej