Forum Główne > Testowo

Różności

<< < (3/25) > >>

Zacha:
Ponieważ tak wygląda obwód NP w rzeczywistości :) Przycisk jest stabilny.

ED72-001:
Pierwszy raz się z tym spotkałem, dlatego pytam :)

jageer:

--- Cytat: mateu w 24 Grudzień 2010, 18:06:38 ---Tam byly normalne rozjazdy na 40km/h i musialem Pawla chyba 2 msc meczyc aby je zamienil ;)

--- Koniec cytatu ---

Chyba tylko Ty masz o to o co prosisz ;)
Co do strażnicy 20 i układu TW, to jest tak specjalnie zrobiony, żeby Paweł zbadał wiele zależności, pod przyszłe posterunki. Fakt, można przenieść sterowanie na nastawnie, albo przenieść TW od strony TZ i TF ;) Mamy w tym momencie "ekstremalny przypadek"

Paweł:
Nie ma co się zastanawiać czy układ posterunków i urządzeń ma sens, czy nie - to jest fikcja, wszystko powstało na szybko po to żeby sprawdzić działanie różnych komponentów w różnych sytuacjach, tak żeby na przyszłość mieć już w miarę dopracowane rozwiązania. Niestety (stety) chyba za bardzo zagłębiłem się w detale i wszystko się mocno przeciąga (np. na początku wogóle nie myślałem o odwzorowaniu SWDR, a okazało się to bardziej skomplikowane niż mogło by się wydawać). Teraz dopracowuję łączność i kilka szczegółów, wiele nowych rzeczy raczej się nie pojawi, a już na pewno nie będę się bawić w przerabianie przejazdów itp.,  bo nie ma to większego sensu - wolę skończyć prace nad TW i zastanawiać się nad realnymi stacjami.

rustsaltz:
Tak się podepnę z problemem:
Sytuacja wygląda następująco: maszyna luzem z łącznika została wepchnięta na tor 6 na którym stoi poc. 88789 (w kier. Testowa Fabrycznego). Luzak ma odjechać w kierunku Ślemienia. Podanie semafora H powoduje, że poc 88789 rusza w kierunku Ślemienia, spycha loka ( który stoi częściowo za semaforem, ale przed wskaźnikiem W17). Luzak najeżdża na izolację, semafor wyświetla S1, 88789 zatrzymuje się, razem zresztą z luzakiem. Jak zrobić, żeby luzak pojechał a 88789 został na stacji

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej