Forum Główne > Testowo
Różności
KRZAQ:
Co do prowadzenia dokumentacji to zaznaczam, że dla zgłaszania przyjazdu i odjazdu dróżnikowi przejazdowemu z post. 20 należy prowadzić R-142. I w związku z tym należy wnieść poprawkę tj. podanie sygnału zezwalającego na semaforze wjazdowym lub wyjazdowym powinno nastąpić po zgłoszeniu przez dróżnika przejazdowego o zamknięciu przejazdu. Dotyczy to tylko post. 20
rustsaltz:
To może napisz jakąś instrukcję? :)
Wiem, że jest Ir-1 ale poprawki do SRJP też są...
Przy okazji takie pytanie: czy jeżeli wypuszczam pociąg na Sz z powodu uszkodzonej rogatki to powinienem podyktować rozkaz "O"?
Daniel:
Jeżeli przejazd nie jest strzeżony przez dróżnika to tak rozkaz pisemny "O" + ograniczenie do 20km/h. Jeżeli przejazd jest strzeżony to informujesz maszyniste poprzez radiołączność. (Ir-1 par. 83 pkt. 20 ust. 6) i (Ir-1 par. 57 pkt. 3 ust. 1a), pkt. 2 ust. h)i))
Paweł:
--- Cytat: KRZAQ w 26 Grudzień 2010, 18:21:38 ---I w związku z tym należy wnieść poprawkę tj. podanie sygnału zezwalającego na semaforze wjazdowym lub wyjazdowym powinno nastąpić po zgłoszeniu przez dróżnika przejazdowego o zamknięciu przejazdu. Dotyczy to tylko post. 20
--- Koniec cytatu ---
Można ustawić w programie zgłaszanie zamknięcia, ale czy jest to konieczne skoro zamknięcie jest kontrolowane i uzależnione w przebiegach?
Daniel:
Chyba chodziło o post. 17, ponieważ tak naprawde nie wiemy czy tam jest przejazd zamknięty. Post. 20 mamy przecież uzależnienie semaforów od zamknięcia rogatek.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej