Forum Główne > Testowo

Różności

<< < (6/25) > >>

KRZAQ:

--- Cytat: Daniel w 26 Grudzień 2010, 22:05:10 ---Chyba chodziło o post. 17, ponieważ tak naprawde nie wiemy czy tam jest przejazd zamknięty. Post. 20 mamy przecież uzależnienie semaforów od zamknięcia rogatek.

--- Koniec cytatu ---
Nie, post. 17 nie musisz pisać zaznaczasz w 10 rubryce R-146 jak Ci się dróżnik zgłosi i powtórzy numer.
Co do post. 20, jak padnie uzależnienie tzn. przejazd będzie faktycznie zamknięty ale nie zaświeci się kontrolka na pulpicie i jedziesz na Sz to na jakiej podstawie masz świadomość, że dróżnik zamknął przejazd. Post. 20 jest elementem przygotowania drogi przebiegu. Na słowo to raczej się nie da. Weźmy jazdę po niezorganizowanej jeździe od strony wykonawczej. Wtedy trzeba pisać położenie rozjazdów wchodzących w skład drogi przebiegu w R-142 jak nie ma żadnej możliwości zabezpieczenia drążkiem przebiegowym.

Paweł:
Post. 20 nie wie, czy na nastawni jest kontrola zamknięcia czy nie (może jedynie wykryć usterkę u siebie) - czyli powinien za każdym razem dzwonić że przejazd zamknięty? W zasadzie można by przyjąć że zamknięcie przejazdu widać z nastawni, to nie rozwiązuje sprawy?

piotpal:
Skoro różności, to jeszcze dorzucę problem od siebie. Czy zgłaszamy SKP wjazd lokomotywy luzem?

Daniel:
Lokomotywy luzem są traktowane tak samo jak normalny pociąg. O ile instrukcja R-1  z roku 1970 zawiera takie zagadnienie jak "Prowadzenie ruchu  pojazdów trakcyjnych luzem", w którym nie ma mowy o tym, że nie zgłaszamy jazdy lokomotywy luzem na SKP, o tyle w instrukcji Ir-1 z 2007 roku zapis o tym został usunięty. Jedynie par. 23 "Zasady zapowiadania pociągów" pkt. 8: "8. Przy zapowiadaniu pociągów podaje się ich numer, a w przypadku pojazdów trakcyjnych jadących luzem, pociągów gospodarczych, roboczych, ratunkowych, próbnych i doświadczalnych, inspekcyjnych, specjalnego znaczenia itp., należy określić również ich rodzaj.
"W przypadku kursowania lokomotyw luzem, przy zapowiadaniu należy podać oprócz ich numeru pociągu, liczbę jadących pojazdów sprzęgniętych ze sobą. Jeżeli w pociągu znajdują się przesyłki: z towarami niebezpiecznymi, z TWR, z przekroczoną skrajnią lub wyjątkowo ciężkie itp., to w telefonogramach zapowiadawczych, zawierających żądanie i danie pozwolenia na wyprawienie pociągu, po numerze pociągu należy dodać właściwe określenie dotyczące przesyłki w pociągu, w następujący sposób: "z towarami niebezpiecznymi", "z TWR", "z przekroczoną skrajnią" itd."

Z tego wszystkiego wynika, że lokomotywy luzem zgłaszamy na post. SKP i musimy uzyskać potwierdzenie o jej / ich wjeździe.

uetam:

--- Cytat: Paweł w 27 Grudzień 2010, 12:35:20 ---Post. 20 nie wie, czy na nastawni jest kontrola zamknięcia czy nie (może jedynie wykryć usterkę u siebie) - czyli powinien za każdym razem dzwonić że przejazd zamknięty? W zasadzie można by przyjąć że zamknięcie przejazdu widać z nastawni, to nie rozwiązuje sprawy?

--- Koniec cytatu ---
Ale moze byc mgla/sniezyca/itd i juz nie bedzie widac ;) Dopoki jedziemy na semafor nie powinien zglaszac, jezeli jezdzimy na sz z powodu usterki na nastawni lub na przejezdzie pownien zglaszac. Cos w stylu telefonicznego zglaszania.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej