Forum Główne > Testowo
Różności
Cezar:
Ja robię tak:
Przyjeżdża ET22 z SM42, ET22 odstawiam na żeberko, (w rozkładzie zarówno 871 jak i 891 jest wyraźne 'S' przy rodzaju pociągu więc jadą w trakcji spalinowej), wysyłam 871 do TF z SM42, wraca on jako 872, potem tą SM42 do TZ i ona też wraca, wszystko podpinam, zwykle na torze szóstym, wymieniam wcześniej wagony przy placu ładunkowym i wsio :)
Kiedyś wypuszczałem ET22 do TF, ale i tak wraca spalinówka :)
MK:
--- Cytat: Cezar w 21 Maj 2011, 11:57:52 ---Ja robię tak:
Przyjeżdża ET22 z SM42, ET22 odstawiam na żeberko, (w rozkładzie zarówno 871 jak i 891 jest wyraźne 'S' przy rodzaju pociągu więc jadą w trakcji spalinowej), wysyłam 871 do TF z SM42, wraca on jako 872, potem tą SM42 do TZ i ona też wraca, wszystko podpinam, zwykle na torze szóstym, wymieniam wcześniej wagony przy placu ładunkowym i wsio :)
--- Koniec cytatu ---
Dzięki!
Widzę, że mój problem wynikł z tego, że coś się zmąciło z rozkładem jazdy. Nie było tam pociągów nr 871, 872, 891. Wczytałem teraz od nowa, są te pociągi i godziny odjazdów/przyjazdów pasują, żeby zrobic tak jak piszesz.
robert051:
Uzywaj lokomotyw co w pociagu przyjechaly.
Zreszta jak zerkniesz w rozklad to zobaczysz ze wagony do TF jada trakcja elektryczna czyli Byczek go bedzie prowadzil aa do TZ spalinowa trakcja czyli stonka.
Btw to dziwnie wyglada ze pociag PKP Cargo ma w sobie manewrowa. Mysle ze lepiej by bylo jak by stonka przyjedzala z Wilanowic a sklad z Slemienia
Zacha:
Ale te wagony do TF mają trakcję spalinową wpisaną przecież...
A poza tym, to co w tym dziwnego? Normalna cargowska zdawka. Jak jest za duża masa jak na manewrówkę to się jedzie w podwójnej z byczkiem. W moich okolicach choćby taki 11273/22176 (chociaż teraz nie za często widuje się tam podwójną).
Paweł:
--- Cytat: Cezar w 21 Maj 2011, 12:04:19 ---Kiedyś wypuszczałem ET22 do TF, ale i tak wraca spalinówka :)
--- Koniec cytatu ---
Zastanawiałem się kiedy ktoś to zauważy ;) Ale przynajmniej się nie rozdwajają, tak jak przy opóźnieniach w "Kolejarzu" ;)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej