Forum Główne > ISDR - Rozkłady jazdy

PrC31 - rozkłady jazdy dla TW i kolejnych stacji (w przyszłości).

<< < (5/22) > >>

Paweł:

--- Cytat: MaK_86 w 19 Styczeń 2013, 09:40:30 ---Jeżeli w narzędziach wyłączysz opóźnienia, to wszystko będzie wyjeżdżać z poprzednich posterunków zgodnie z wpisem "odj. postR:".

--- Koniec cytatu ---

Wyłączone zostanie wówczas losowanie wyprzedzeń/opóźnień, ale inicjowanie będzie działać bez zmian (z wyprzedzeniem odpowiednio do maksymalnego wyprzedzenia wpisanego w rozkładzie).

Cezar:
Tak na początek:
pociąg 9335 jest dwa razy w rozkładzie :)

PrC31:
Cezar: Tak ma być. Wyjaśnienia dla składów 9335, 9330, 11, 28 w opisie pod elaboratem. Postój planowy 5 minut także. Przemyskie bipy mają podobny, pospieszne robiły 2-3 minuty zgodnie z planem.

PrC31:
Witam,

Z racji, że nie było uwag to tym razem przedstawiam wersję V2 stacji Bochnia (Tw).

Zmiany względem poprzedniej wersji:

1. Ukończony plik pdf z pociągami kursującymi w wybrane dni tygodnia (dla towarowych również masy brutto, oraz długości).

2. Wstawione obydwie zdawki z Tarnowa Filii.  Tutaj w jeden dzień tygodnia będzie przyjeżdżała ST43, bo jakaś SM się sfajcyła i akurat lokomotywownia Tarnów miała na "wolnym" ST43 to dali. Nocne manewry różnią się między sobą zestawieniami składów.
Procedura pracy manewrowej na stacji opisana w pdf.

3. Z racji jednego toru na Ls nie ma luzaków. Za to więcej podwójnych trakcji, popychaczy czynnych (w rzeczywistości raz udało mi się na tej trasie skład z popychaczem ujrzeć. W 1991r.  skład z rudą z Ukrainy na Hutę Sendzimira prowadzony dębicką ET22-223 (lub229), a na popychu ET21-467 z MD Prokocim. Może za gęsto na szlaku było i tak połączyli by luzakiem nie puszczać ET21? Tego się nie dowiem. W każdym bądź razie profil tej linii na żadnym odcinku pomiędzy Katowicami, a Medyką nie wymagał i nie wymaga popychaczy.

4. Składów sieciowych, gospodarczych, drezyn nie ma. W Bochni wówczas (przedłużenie toru przy peronie 3) mieli jedną WM15. Jeździło to, jak trzeba było na wschód, zachód. U nas nie odwzorowane. Powód takiej decyzji: gęsto od składów, sporo skrajni, więc już wolałem nie "dolewać oliwy do ognia". Może kiedyś powstanie z prawdziwego zdarzenia jakiś posterunek od dwóch stron z SBL dwukierunkową to wówczas ewentualnie zainteresuję się tematem.

CE-30 jest bardzo ciekawa na tym odcinku. Niestety z racji ograniczeń (jeden tor) nie jestem tutaj w stanie oddać wszystkiego, co w pamięci mej utkwiło, a czym się chciałem z Wami podzielić poprzez taką symulację. Składy były ciekawe. Sytuacje, że miało jechać jakieś brutto węglowe, a zamiast niego poszedł skład z "gruszkami", lub chłodniami nie należały do wyjątków. Chociaż od 1990r. chłodnie na CE-30 systematycznie przechodziły do historii. Coraz więcej ich odstawiano na grupie w Prokocimiu. Cel odstawki był wiadomy.

Uwagi nie zawarte w tekście, lub inne uwagi jakie użytkownikom się nasuną po odbyciu symulacji proszę uprzejmie zgłaszać w tym temacie.


W Załączniku;

BOCHNIA, ver. FINALNA



EDIT: Bez pliku bochnia.sav.  Ale to w niczym nie przeszkadza. Pora tak dobrana, że akurat i tak by nic nie stało na stacji.

EDIT2: Ukłony dla osób, które udostępniły rozkłady. Także dla Pawła, Cezara, Maka, Mateła, Dawida PLK, Łowców Sz-tów ;)

Bez Was ta symulacja by nie powstała. Wiem, że dziś nie jest 14.02 ale byliście prawdziwym natchnieniem do mej pracy. Dzięki Panowie!


EDIT3: OSOBY, KTÓRE POBRAŁY PACZKĘ PRZED 2013-02-18 23:00 PROSZONE SĄ O PONOWNE JEJ POBRANIE

Był błąd z wysyłaniem LMS11 do Bk polegający na zdublowaniu numeru z MOE11. W wyniku tego lokomotywa SM31/ST43 nie ruszała do czasu godziny odjazdu MOE11.  Zostało to naprawione: pociągi  przenumerowano: LMS11>LMS111,  TKS12>TKS112. W zależnościach też podmieniłem 11, na 111 więc do czasu upłynięcia odpowiedniej zwłoki po przyjeździe do Bk luzaka LMS111 pociąg TKS112 nie zostanie wyprawiony.

EDIT4: Taki sobie przelocik "na krzywo", "w bok", po nie właściwym ;)

EDIT5: Miałem chwilkę wolną to Wam wypisałem w PDF osobno nazwy pociągów pasażerskich, dalekobieżnych. Nie ma SWDR, więc inaczej trzeba sobie radzić ;)

PrC31:
Witajcie,

Mam jeden rozkład za sobą. Teraz tworzę zupełnie fikcyjny pod Ls. Zostanie on opublikowany po wydaniu stabilnej wersji Liskowa.

Piszę ponieważ na dwutorze ZB <> LS <> Wi będzie spory ruch pociągów, na Tw mniejszy z racji jednego toru.
Założenia:

1. Miłośnicy metali wszelakich "pożyczyli" se pod osłoną nocy 300m toru TW <> ZB i wszystko stamtąd pójdzie objazdem przez Lisków ze zmianą czoła i jednocześnie trakcji u nas.

Prośba do Was: podajcie jakieś paręnaście przykładów na urozmaicenie ruchu. Wybijanie wagonów, dzielenie/łączenie grup, manewry będą. Spory ruch na Spedpol i Tefamę także. Chodzi byście dopisali od siebie kilka innych rzeczy, które dodatkowo urozmaicą symulację. 
Pomijam kwestie, że na przykład młody adept sztuki jazdy nie umiejętnie operował zaworem Fv4a w ET41 i trzeba było zbierać go ze szlaku. To technicznie nie jest wykonalne. Pozostałe pomysły podrzucajcie.  Ruch będzie - jak to u mnie bywa - spory ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej