Forum Główne > ISDR - Rozkłady jazdy

PrC31 - rozkłady jazdy dla TW i kolejnych stacji (w przyszłości).

<< < (2/22) > >>

dawid plk:
Do godziny czasu będzie to na twoim PW  ;)

Cezar:

--- Cytat: PrC31 w 12 Styczeń 2013, 07:27:10 ---Kilka dni temu zacząłem tworzyć rozkład dla stacji Testowo.

Chcę odzwierciedlić na tej stacyjce ruch z magistrali E30 odcinek Podłęże - Tarnów Mościce. Dokładnie stacja Bochnia. Czas: Rozkład 1990-1992 dla pasażerskich, oraz  dla towarowych.  Wówczas rozkład był opublikowany na dwa lata.
[...]
Znikam do edytora.

--- Koniec cytatu ---
Gratuluję pomysłu, będzie ciekawy rozkład ;)

MK:
Jakbyś chciał mogę Ci w przyszłym tygodniu podesłać służbowy rozkład zeszyt III-22 z 1981 lub 1985 (towarowe na linii Tarnów - Dębica).

PrC31:

--- Cytat: Cezar w 12 Styczeń 2013, 21:27:04 ---Gratuluję pomysłu, będzie ciekawy rozkład ;)

--- Koniec cytatu ---

Brakuje mi kilkunastu składów pasażerskich z tego okresu. Zestawienia kojarzę, jednak mieszają mi się czasy przyj/odj. z Bochni. Na innym forum poprosiłem by ktoś przyświecił tabelką z SRJP na ten okres ale to chyba zbyt dużo pisania by miał. To nie to co teraz, że po kilka "tramwajów" w jedną stronę. 
Tobie zaś dziękuję za wcześniejszą publikację rj dla Tw. Kilka pomysłów, które tam zawarłeś było dla mnie inspiracją.

Mam też otwartą kwestię składu pospiesznego, który jechał z Kijowa do Wrocławia w całości na kilkunastu ukraińskich stodołach.
Wiem, że te wagony są cięższe od naszych 111a/112a/134a. Ten skład miał około 16tu wagonów (później go skrócili). Na zelektryfikowanym odcinku od Przemyśla aż do Dębicy mam wiele zdjęć, jak go żurawicka ST43 targała. Potem jak dębicka 07 się podpinała to na rozruchu (zapewne wysokim) myślałem, że żaluzje w loku wyrwie tak dawał mechanik po kole żeby ruszyć ten skład. W Tw perony są za krótkie. Znalazłem rozwiązanie dość praktyczne - nic nie robić, niech sobie pasażerowie skaczą z wagonu w trawę i potem dyndają z okolic semafora do drogi przy peronie.  Jednak nurtuje mnie kwestia masy takiego 16-to wagonowego składu, oraz ilości osi do wpisu. Wiem, jak wygląda ten typ wagonu, lecz nie znam oznaczenia i tym bardziej danych technicznych. Wtedy masę bym zawarł, tak jak w towarowych. Jakby ktoś mógł poratować masą takich 16tu wagonów, oraz liczbą osi obliczeniowych do wpisu. Będę wdzięczny.


--- Cytat: MK w 12 Styczeń 2013, 21:36:46 ---Jakbyś chciał mogę Ci w przyszłym tygodniu podesłać służbowy rozkład zeszyt III-22 z 1981 lub 1985 (towarowe na linii Tarnów - Dębica).

--- Koniec cytatu ---

Jeśli masz dostęp to poproszę. Część składów nie szła na rozrząd na Tarnów Filię tylko leciała tranzytem przy dworcu pasażerskim prosto w kierunku Woli Rzędzińskiej (Dębicy).

Zacha:
Pamiętaj, żeby wyłączyć SWDR-a w edytorze rozkładu, w tamtych latach tego udogodnienia jeszcze nie było ;) Trochę głupio będzie wyglądać RASP, ale na to nie mamy wpływu.

--- Cytuj ---Z racji braku PKP jako jednego, państwowego przedsiębiorstwa zostanie wprowadzone ustępstwo: towarowe pojadą jako Cargo-towarowe, całość pasażerskich jako Cargo-pasażerskie, sieciówka, torowcy zostanie jako PLK.
--- Koniec cytatu ---
Nie za bardzo rozumiem, skoro robisz rozkład z 91-92 roku to nie powinno być żadnych przewoźników, nie będzie również SWDR-a, więc nawet nie miałoby gdzie być to wpisane.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej