Forum Główne > Ruch kolejowy

Kilka pytań

<< < (3/13) > >>

stanislaw57:
W Ir-1 par. 46 nie ma postanowień dotyczących zatrzymania się pociągu, który minął miejsce sygnałowe ale nie minął przebiegowego. Takowe były w R-1 par 63 ust.6. Czy to przeoczenie przy wydaniu nowej instrukcji czy celowe? Jakie tego może być uzasadnienie? Jak w takiej sytuacji, przy obecnych przepisach, ma postąpić ISDR i maszynista po minięciu semafora z sygnałem "Stój" (np. przedwczesna zmiana sygnału)? Tzn. co będzie zezwoleniem na dalszą jazdę?

jageer:

--- Cytat: stanislaw57 w 23 Marzec 2013, 21:52:08 ---W Ir-1 par. 46 nie ma postanowień dotyczących zatrzymania się pociągu, który minął miejsce sygnałowe ale nie minął przebiegowego. Takowe były w R-1 par 63 ust.6. Czy to przeoczenie przy wydaniu nowej instrukcji czy celowe? Jakie tego może być uzasadnienie? Jak w takiej sytuacji, przy obecnych przepisach, ma postąpić ISDR i maszynista po minięciu semafora z sygnałem "Stój" (np. przedwczesna zmiana sygnału)? Tzn. co będzie zezwoleniem na dalszą jazdę?

--- Koniec cytatu ---

Jeżeli mu wygasiło "przed nosem",a wyhamował za słupem, to rozkaz pisemny S lub N.

Zacha:
Tylko do czego ma się dany rozkaz odwoływać, skoro maszynista już minął słup i zdanie "przejechać obok wskazującego sygnał stój semafora" jest niecelowe?

PrC31:
O jeja,  na rt wolacie go, mowicie, ze wygaslo ale droga jest i moze jechac. Jak bedzie zadal s-ki lub n-ki to kwitek i za semafor spacerek.

Tylko wczesmiej od sasiedniego post zadajcie potwierdzenia by nie byli powtorki z Szczekocin.

Sorry za brak polskich "ogonkow" ale z tel pisze z dysp na e-30 znanej niektorym.

stanislaw57:
Zezwolenie na dalszą jazdę należy rozpatrywać w dwóch wariantach: wjazd lub wyjazd.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej