Forum Główne > Ruch kolejowy

Kilka pytań

<< < (11/13) > >>

djuzi:
W takim razie proponowałbym założyć temat np. "Propozycje zmian w przepisach kolejowych" i tam takowe składać - wspólnie można dojść do jakiegoś konsensusu przecież, tylko kwestia dogadać się o co komu chodzi i czemu. Rzeczowe argumenty na każdą propozycję i faktycznie potem wypracowane rozwiązania można przedłożyć UTK, jeśli faktycznie jest ono tym zainteresowane.

jageer:
Instrukcja Ir-1 jest cała do napisania od nowa. A nie prowadzenie ruchu przy blokadzie półsamoczynnej, a 50 stron dalej kiedy wprowadzamy TZP na PBL. Jaki sens? Może jakieś odnośniki, poukładać to do kupy, a nie rozwalone.... To jakby w książce kucharskiej opisać jak pieczemy kotleta, a 100 stron dalej ja go doprawiamy.

Bocznica Arcelor Mittal ma 88 stron Ir-1 i da się pracować? Da, lepiej napisana, bez zbędnych bajerów.

Po co mi jakieś postępowania drużyn manewrowych, czy tam maszynistów w razie "W". Powinna być typowa instrukcja dla ISDR-a to co jego obchodzi.

A na koniec: chcę, aby przyciski Sztów były nieplombowane i bez liczników ;]

djuzi:

--- Cytat: jageer w 17 Kwiecień 2013, 18:18:15 ---A na koniec: chcę, aby przyciski Sztów były nieplombowane i bez liczników ;]

--- Koniec cytatu ---

Darmowe, codzienne dostawy pizzy na nastawnię, automat z Coca-Colą na każdym posterunku, łącze 100Mbit i 50" LED TV na każdej budzie wraz z full-zestawem kanałów HD TV satelitarnej, łóżko z masażem, wannę z hydromasażem, ... Eh jageer :)

jageer:
TV nie lubię oglądać. Ale jakby Sz był sygnałem zasadniczym to mi wystarczy  ;) A 90 minut basenu na każdej służbie dobrze by wpłynęło na moją kondycję :D

miki:
A jest cos takiego jak plombowany sz na licznik?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej