Forum Główne > Urządzenia srk

Warszawa Zachodnia

<< < (3/9) > >>

Arkady_1:

--- Cytat: Pr1 w 18 Luty 2013, 20:20:09 ---Przykładem jest także Pruszków, lecz Pruszków to "przelotówka" i zmianę na linię podmiejską/dalekobieżną dokonuje się bardzo rzadko.

--- Koniec cytatu ---

...aż nadszedł 10 maja 2013 roku... ;)

Pr1:
Taaaaa......  ;)
Ale muszę powiedzieć, że i tak zbyt często nie zmieniają linii w Pruszkowie, ponieważ najczęściej we Włochach i Grodzisku następuje zmiana. Problem powstaje tylko na linii 447: pociągi zjeżdżają z toru 4 na 3 od strony od strony Grodziska. Za zwrotnicą 26 postawiona jest D1 i koniec balu :P Tory na czwórce do p.o W-wa Ursus są już przyrdzewiałe i zarośnięte jak kiedyś na 512.
Pruszków dalej jest przelotówką na linii dalekobieżnej.  ;D

Arkady_1:
No, trochę KaMusi jeździ 1→3 i 4→2. SKMki już przestały.
W sieci piszą, że od niedzieli zamknięta będzie trójka, a otwarta czwórka, między Pruszkowem a Włochami, prawda to?

Pr1:
Już od piątku była zamknięta trójka.

stanislaw57:
W Warszawie Zachodniej po przebudowie zabudowano m.in. semafor wyjazdowy U2 dla wyjazdu na tor lewy w kierunku Warszawa Włochy, ale bez wskaźnika W24. Jak to rozumieć? Podanie sygnału zezwalającego z wyświetlonym wskaźnikiem W24 na semaforze drogowskazowym przy peronie chyba nie jest wystarczające i zgodne z zapisami w Ir-1?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej