Forum Główne > Urządzenia srk
Warszawa Zachodnia
Arkady_1:
--- Cytat: Pr1 w 18 Luty 2013, 20:20:09 ---Przykładem jest także Pruszków, lecz Pruszków to "przelotówka" i zmianę na linię podmiejską/dalekobieżną dokonuje się bardzo rzadko.
--- Koniec cytatu ---
...aż nadszedł 10 maja 2013 roku... ;)
Pr1:
Taaaaa...... ;)
Ale muszę powiedzieć, że i tak zbyt często nie zmieniają linii w Pruszkowie, ponieważ najczęściej we Włochach i Grodzisku następuje zmiana. Problem powstaje tylko na linii 447: pociągi zjeżdżają z toru 4 na 3 od strony od strony Grodziska. Za zwrotnicą 26 postawiona jest D1 i koniec balu :P Tory na czwórce do p.o W-wa Ursus są już przyrdzewiałe i zarośnięte jak kiedyś na 512.
Pruszków dalej jest przelotówką na linii dalekobieżnej. ;D
Arkady_1:
No, trochę KaMusi jeździ 1→3 i 4→2. SKMki już przestały.
W sieci piszą, że od niedzieli zamknięta będzie trójka, a otwarta czwórka, między Pruszkowem a Włochami, prawda to?
Pr1:
Już od piątku była zamknięta trójka.
stanislaw57:
W Warszawie Zachodniej po przebudowie zabudowano m.in. semafor wyjazdowy U2 dla wyjazdu na tor lewy w kierunku Warszawa Włochy, ale bez wskaźnika W24. Jak to rozumieć? Podanie sygnału zezwalającego z wyświetlonym wskaźnikiem W24 na semaforze drogowskazowym przy peronie chyba nie jest wystarczające i zgodne z zapisami w Ir-1?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej