Forum Główne > Urządzenia srk

Warszawa Zachodnia

<< < (4/9) > >>

jageer:

--- Cytat: stanislaw57 w 18 Październik 2013, 21:26:23 ---W Warszawie Zachodniej po przebudowie zabudowano m.in. semafor wyjazdowy U2 dla wyjazdu na tor lewy w kierunku Warszawa Włochy, ale bez wskaźnika W24. Jak to rozumieć? Podanie sygnału zezwalającego z wyświetlonym wskaźnikiem W24 na semaforze drogowskazowym przy peronie chyba nie jest wystarczające i zgodne z zapisami w Ir-1?

--- Koniec cytatu ---

Gdzie on się dokładnie znajduje? Może z niego nie da się podać na lewy.

uetam:

--- Cytat: jageer w 18 Październik 2013, 22:24:50 ---
--- Cytat: stanislaw57 w 18 Październik 2013, 21:26:23 ---W Warszawie Zachodniej po przebudowie zabudowano m.in. semafor wyjazdowy U2 dla wyjazdu na tor lewy w kierunku Warszawa Włochy, ale bez wskaźnika W24. Jak to rozumieć? Podanie sygnału zezwalającego z wyświetlonym wskaźnikiem W24 na semaforze drogowskazowym przy peronie chyba nie jest wystarczające i zgodne z zapisami w Ir-1?

--- Koniec cytatu ---

Gdzie on się dokładnie znajduje? Może z niego nie da się podać na lewy.

--- Koniec cytatu ---
http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/images/f/fc/Stargard_Szczecinski.jpg
Cos takiego jak semafor B11 tutaj :)

stanislaw57:
Jest to ostatni semafor za rozjazdami odnoszący się do jazdy po torze lewym (U2) w kierunku Warszawa Włochy. Niektórzy twierdzą, że jest to semafor grupowy-blokowy (uzależniony z blokadą liniową) i wszystko jest zgodne z projektem i sztuką budowlaną (kolejową). Wskaźnik ten poda się z sygnałem zezwalającym wyłącznie w uzależnieniu z U2. Więc przepisy prowadzenia ruchu zostały w tyle. A jak to jest tłumaczone w Stargardzie Szczecińskim? Czy tak było zawsze? Są stacje, gdzie jest dokładnie odwrotnie, jak w Stargardzie Szcz. kierunek Szczecin lub na obu semaforach (drogowskazowym przy peronie i wyjazdowym) są wyświetlane wskaźniki W24 i to na ogół się podoba.

Droznik:
Co do B11 i B22 w Stargardzie o ile dobrze pamiętam to one związane były z tym że robiły za SBL. Na torze właściwym w kierunku Kolina zawsze zapalone jest zielone, o ile szlak jest wolny. A reszta poprawnych sygnałów podawana jest z semafora na stacji. Dziwnie to wygląda bo jak się wjeżdża od strony Ulikowa dobrze widać te sygnały i człowiek myśli że już mu ucieka pociąg na przesiadkę, a tu jeszcze nic nie wjechało w stację

jageer:
Od strony Szczecina jest nastawnia wykonawcza SR1, z urządzeniami mechanicznymi, dlatego "nie dziwi" tam wyjazdowy na szlak. W sumie jest to dodatkowe zabezpieczenie :-) Ale tam S22 ma wskaźnik W24

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej