Autor Wątek: Zmiana czoła  (Przeczytany 38523 razy)

Offline Pr1

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 329
    • Zobacz profil
  • Skąd: Pr
Odp: Zmiana czoła
« Odpowiedź #15 dnia: 01 Marzec 2013, 13:59:58 »
Cytuj
Przejazd był zamknięty,wk2 +
To zobacz usterki, a jak nie ma usterki to poczytaj sobie tablicę zależności (przebieg 24)

Offline Paweł

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kęty
Odp: Zmiana czoła
« Odpowiedź #16 dnia: 01 Marzec 2013, 15:25:02 »
A teoretycznie dałoby się zrobić myślącego i robiącego AI dyżurnego manewrowego i ew. manewrowych?

Nie da się zrobić myślącego AI. Najwyżej można zautomatyzować proste rzeczy typu oblot składu. Bardziej skomplikowanych nie ma sensu, bo za każdym razem manewry mogą wyglądać inaczej.

Tak samo w przypadku urządzeń mechanicznych musielibyśmy dać AI na wykonawczą, bo trudno by było napisać AI dyżurnego. No chyba, że multiplayer.

Z założenia jeden moduł ruchu obsługuje swój kawałek układu torowego, więc teoretycznie możliwe jest zrobienie współdziałania symulatorów dwóch sąsiednich posterunków zapowiadawczych, ale nie dwóch posterunków technicznych na jednej stacji (przynajmniej nie bez poważnych zmian w kodzie).

Offline W.F.

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 106
    • Zobacz profil
  • Skąd: WDOKP
Odp: Zmiana czoła
« Odpowiedź #17 dnia: 29 Kwiecień 2013, 09:41:27 »

Teoretycznie.... Fakt, czasem by przydało się, żeby lok się odpiął od wagonów albo na manewrach nie jechał na drugą stronę po torze stacji (trzeba się tarczą D1 wspomagać :D)

Wystarczy krzyknąć "stój" przez radio :)