Forum Główne > Ruch kolejowy

Jak wypełnić R146?

(1/5) > >>

miki:
Witam.
Jestem początkującym amatorem ( :D ) i chciałbym się dowiedzieć, jak wypełnić dokument R146. Czy ktoś mógłby mi udzielić takiej "instrukcji"?
Proszę o wyrozumiałość i pozdrawiam.

Zacha:
Otrzymujesz numer od sąsiada, jeśli jest nieparzysty to wpisujesz w rubryce 1, a jak parzysty to w rubryce 2 ;). W rubryce 3 wpisujesz nr toru stacyjnego, na który przyjmiesz ten ciapąg. Drogę wolną wpisujesz na szlakach jednotorowych lub po torze szlaku dwutorowego przy wprowadzonym ruchu dwukierunkowym lub gdy pociąg jedzie na blokadzie dwukierunkowej po lewym. Odjazd pociągu od ciebie lub sąsiada (wg stanu blokady liniowej) - nie dotyczy szlaku do Ślemienia (na sbl nie wpisujemy odjazdu/przyjazdu u sąsiada) i przyjazd pociągu do Ciebie/sąsiada wg stanu blokady. Rubryka 7 i 8 Cię nie interesuje, w 9 możesz wpisać np.: luz, podw. trakc., TWR, z ład. nieb. itp. W 10-tej walisz kreskę pod podpisanym dróżnikiem na szlaku (w Tw przejazd 17). Oczywiście jedna strona dziennika dotyczy jednego szlaku, czyli w Tw robisz sobie jedną stronę do Śl, drugą do Ls, a osobny dziennik z jedną stroną do Borka. Czyli jak jedzie Ci z Śl do Ls, to piszesz go na jednej i drugiej stronie dziennika, a jak z Śl do Borka to na stronie Ls robisz długą kreskę na wierszu i wpisujesz drugi raz na szlak do Bk.

miki:
Aha to wielkie dzięki już wszystko rozumiem :)

A tak z ciekawości :D : Do czego są rubryki 7 i 8 ? ;)

Jedna wątpliwość: w rubryce 10 nie powinna być raczej godzina powiadomienia P-17 czy coś takiego? Kreska?

Zacha:
W rubrykach 7 i 8 wali parafkę ISDR przyjmujący dyżur, gdy pociąg znajduje się na szlaku w momencie przekazania dyżuru. Owszem, ukośna kreska, w liczniku minuta zgłoszenia a w mianowniku minuta zgłoszenia przez dróżnika zamknięcia przejazdu. Kiedyś waliło się po prostu krechę ale po wypadku śmiertelnym z pewnym rajdowcem wprowadzono prikaz, żeby dróżnik zgłaszał zamknięcie.

miki:
Aha wszystko rozumiem dziękuje

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej