Forum Główne > Ruch kolejowy

Wyjazd pociągu roboczego na szlak z przejazdu kolejowego

(1/4) > >>

ISDR12:
Dzień dobry. Jestem tu nowy. Czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą, co należy zrobić krok po kroku, aby prawidłowo wyprawić pociąg roboczy z przejazdu kolejowego. Chodzi tu o pojazdy typu unistar/atlas? Konkretnie to chodzi mi o treść rozkazu pisemnego "S".

Droznik:
Jak mi się wydaję to pierw musi ktoś z obsługi przyjść do Ciebie i zgłosić że ma taki zamiar, bo trzeba tor zamknąć itp.
Wystawiasz S z treścią ROB1/2 po otrzymaniu sygnału nakaz jazdy i tylko piszesz działkę 4. Jazda po torze...  zamknietym wolnym/zajętym na szlaku... z km... do km.... z praca i zjazdem do st/km.... najpoźniej do... Prędkość V=max/V=30km/h. Jeśli zjazd nastąpi na stacje to podajesz wjazd na Sz.... jeśli natomiast na ten sam przejazd to tylko ten kilometraż. Uwaga: Wjazd/Zjazd Rob1/2 nastąpi w km.... Potem gdy będą na miejscu zgłaszają swoją gotowość do pracy ty im zezwalasz (wpisujesz wtedy w dziennik wyjazd ROBa) i gdy zakończą zgłaszają zjazd z przejazdu (wpisujesz przyjazd ROBa) a w uwagach piszesz wjazd w km.. i zjazd w km...

ISDR12:
Dziękuję. Teraz chciałem zapytać, czy w tym przypadku konieczne jest napisać "po o trzymaniu sygnału nakaz jazdy", bo ja tego sygnału nie daję, tylko pewnie ktoś z pracowników drogowych? Czy to zdanie nie dotyczy tylko pracowników ruchowych? I jeszcze czy muszę pisać w tym przypadku prędkość, jak po zamkniętym jest V=30km/h?

Zacha:
Ja nie widzę sensu pisania prędkości, poza tym taki Unistar nie pojedzie więcej jak 10km/h. Co do nakazu jazdy, daje go tylko pracownik ruchu, ale i tak nie widzę sensu jego dawania, wystarczy tylko "po otrzymaniu tylko tego rozkazu".

jageer:
Po zamkniętym można "na pełnej prędkości" po poinformowaniu maszynisty.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej