Forum Główne > Ruch kolejowy

Wyjazd pociągu roboczego na szlak z przejazdu kolejowego

<< < (4/4)

Droznik:
Wszystko zależy gdzie ten Unistar będzie pracował i gdzie wjeżdża. Zawsze musi być 500m od niego ale w najbliższym punkcie. Czyli jak pisałem jeśli przejazd jest w km 3,000 a uni jedzie do 5,000 to piszesz swego roba tylko do 2,500!!! Jeśli natomiast w drugą stronę np do 2,000 to twój jedzie do 1,500.

Tak musisz zamknąć wszystkie szlaki, najlepiej cały węzeł a jak się da to linie od km 1 do ostatniego. ;p
Na serio zamykasz tylko ten tor po którym będzie się poruszał, chyba że będzie pracował na 2 torach to wtedy musisz zamknąć oba ale nie wiem jak z rozkazami.
Tylko pamiętaj bo teraz wszedł zapis że musisz powiadamiać maszynistów "O" o tym gdzie pracuję robek i zachodzi potrzeba podawania sygnału baczność

garazowy:
Witam, co do wstawienia pojazdu dwudrogowego jak juz wyzej jest napisane dajesz S, u nas to wyglada tak ze kierownik przynosi immienne zadanie na wstawienie takiego pojazdu w tresci S dyktujesz polecam wstawic pojazd dwudrogowy na przejezdzie w km...dalsza tresc jak dla roboczego...
Zjazd to znow kierownik powinien przyniesc kartke typu zadanie o zezwoleniu zjazdu znow S...kierownik po upewnieniu sie ze pojazd dwudrogowy zjechal znow daje kartke potwierdzenie o usunieciu pojazdu dwudrogowego, makulature wklejasz do R146
..tak to u nas wyglada nie wiem jak robia inni

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej