Forum Główne > Urządzenia srk

Obwody torowe - kilka pytań

<< < (2/5) > >>

jageer:

--- Cytat: miki w 09 Wrzesień 2013, 07:24:00 ---Ok dzięki wszystko rozumiem.

--- Koniec cytatu ---

Tylko w sumie odcinek izolowany, nie musi być w stanie wykazywać zajętości ;) Jak nie nałożysz obwodu torowego to niczym się nie różni  ;D

Andrev:

--- Cytat: jageer w 08 Wrzesień 2013, 23:12:52 ---AD 3 - SKP przy SBL mija się z celem.. w końcu każdy odcinek na SBL jest izolowany, a jak zwolnił się odcinek to zakładamy, że skład przyjechał cały, skoro szlak/odstęp jest wolny.

--- Koniec cytatu ---

No tak niezupełnie się mija z celem. Ktoś w przypadku usterki m.in. ostatniego odstępu i telefonicznym zapowiadaniu pociągów wjazd w całości jednak powinien stwierdzić.

jageer:

--- Cytat: Andrev w 09 Wrzesień 2013, 20:33:03 ---
--- Cytat: jageer w 08 Wrzesień 2013, 23:12:52 ---AD 3 - SKP przy SBL mija się z celem.. w końcu każdy odcinek na SBL jest izolowany, a jak zwolnił się odcinek to zakładamy, że skład przyjechał cały, skoro szlak/odstęp jest wolny.

--- Koniec cytatu ---

No tak niezupełnie się mija z celem. Ktoś w przypadku usterki m.in. ostatniego odstępu i telefonicznym zapowiadaniu pociągów wjazd w całości jednak powinien stwierdzić.

--- Koniec cytatu ---

Jak się skopci jeden odstęp do TZP się nie stosuje. Zresztą, na CMK, są SKP w razie "W" ;)

MaKu:
Nie tylko na CMK. Jest nie istotne rodzaj zastosowanej blokady. Koniec pociągu trzeba stwierdzić i tyle w temacie. Więc albo SKP, albo TVU, albo liczniki osi.

jageer:

--- Cytat: MaKu w 09 Wrzesień 2013, 21:47:08 ---Nie tylko na CMK. Jest nie istotne rodzaj zastosowanej blokady. Koniec pociągu trzeba stwierdzić i tyle w temacie. Więc albo SKP, albo TVU, albo liczniki osi.

--- Koniec cytatu ---

Obwód też. Ale kolega zakłada, że uszkodzi się odcinek. SBL na licznikach też się SBL-e robi. Licznik i TUV też się mogą zepsuć - więc po co od razu stawiać tam SKP...
Jakby tak robić SKP "w razie uszkodzenia blokady SBL" to takich posterunków i innych rzeczy to by było od groma.

Zakładając wariant optymalny zróbmy obwody, pomocniczo liczniki osi, TUV i SKP....

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej