Autor Wątek: Wyjazd pociągu roboczego na szlak z przejazdu kolejowego  (Przeczytany 26185 razy)

Offline Droznik

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
  • Skąd: Pandionowo
Odp: Wyjazd pociągu roboczego na szlak z przejazdu kolejowego
« Odpowiedź #15 dnia: 04 Czerwiec 2013, 18:38:04 »
Wszystko zależy gdzie ten Unistar będzie pracował i gdzie wjeżdża. Zawsze musi być 500m od niego ale w najbliższym punkcie. Czyli jak pisałem jeśli przejazd jest w km 3,000 a uni jedzie do 5,000 to piszesz swego roba tylko do 2,500!!! Jeśli natomiast w drugą stronę np do 2,000 to twój jedzie do 1,500.

Tak musisz zamknąć wszystkie szlaki, najlepiej cały węzeł a jak się da to linie od km 1 do ostatniego. ;p
Na serio zamykasz tylko ten tor po którym będzie się poruszał, chyba że będzie pracował na 2 torach to wtedy musisz zamknąć oba ale nie wiem jak z rozkazami.
Tylko pamiętaj bo teraz wszedł zapis że musisz powiadamiać maszynistów "O" o tym gdzie pracuję robek i zachodzi potrzeba podawania sygnału baczność
Pracuję w firmie, która wstydzi się swoich pracowników.

Offline garazowy

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Skąd: opo
Odp: Wyjazd pociągu roboczego na szlak z przejazdu kolejowego
« Odpowiedź #16 dnia: 09 Styczeń 2014, 15:16:20 »
Witam, co do wstawienia pojazdu dwudrogowego jak juz wyzej jest napisane dajesz S, u nas to wyglada tak ze kierownik przynosi immienne zadanie na wstawienie takiego pojazdu w tresci S dyktujesz polecam wstawic pojazd dwudrogowy na przejezdzie w km...dalsza tresc jak dla roboczego...
Zjazd to znow kierownik powinien przyniesc kartke typu zadanie o zezwoleniu zjazdu znow S...kierownik po upewnieniu sie ze pojazd dwudrogowy zjechal znow daje kartke potwierdzenie o usunieciu pojazdu dwudrogowego, makulature wklejasz do R146
..tak to u nas wyglada nie wiem jak robia inni