Forum Główne > Testowo

Problem z samoczynną blokadą liniową

(1/1)

antonio:
Witam, jestem nowy. Sytuacja jest taka: Wysłałem pociąg 36223 do Liskowa. Pociąg stoi na semaforze przed Liskowem. Zastosowałem się do opisu z dokumentacji skróconej: "3) Zablokowanie bloku początkowego blokady liniowej
Po wygaszeniu sygnału zezwalającego na semaforze wyjazdowym należy wcisnąć przycisk Po1L w celu zablokowania blokady liniowej. Szczelina kontrolna Po1L zmieni kolor z białego na czerwony, a szczelina kontrolna Pwl1L zgaśnie. Po zwolnieniu szlaku szczelina kontrolna Po1L zmieni kolor na biały i zadzwoni dzwonek." i wcześniejszych punktów. Tylko, że nie zwalnia mi się szlak. Czekam do 6:30 i nic. Załączam plik save

Z góry dzięki za pomoc.

MaKu:
Prawie się udało ;)

Przy żądaniu pozwolenia na wyprawienie pociągu, stosujemy telefonogram:
 "Czy droga dla pociągu jest wolna?"

Ty, zastosowałeś telefonogram:
"Czy droga dla pociągu do kilometra i z powrotem jest wolna?"

Telefonogram ten, stosuje się gdy wyprawiasz pociąg do danego miejsca na szlak, a następnie wraca on do Ciebie. Np, pociągi robocze podczas zamknięcia. Pociągi do obsługi bocznic szlakowych, czy popychy.

Zacznij symulację od nowa. Będzie lepiej, bo już niezły kocioł się Tobie zrobił.
I jeszcze jedno. Samoczynną blokadę masz do Ślemienia. Do Liskowa półsamoczynną typu C, do Borek półsamoczynną typu EAP.  ;)

antonio:
Dzięki za szybką i wyczerpującą odpowiedź. Działa. Pozdrawiam

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej