Forum Główne > Lisków (stara wersja symulatora)

Testowo Fabryczne

<< < (19/35) > >>

jageer:

--- Cytat: xaviero w 08 Marzec 2011, 22:52:26 ---Kiedyś przed modernizacją było ok, ale tutaj chyba się coś im rozjechało....

--- Koniec cytatu ---
Przed Ebilockiem? A na moście nie ma czasem max 40 km/h z tego co pamiętam :D? Może dlatego... Albo, krótki odcinek, chociaż jak SPC poda wjazd....


--- Cytat: xaviero w 08 Marzec 2011, 22:56:14 ---No dobrze to jeżeli nie ma blokady do TW to chyba powinny być pełne telefonogramy zapowiadawcze, bo informacja czy droga dla pociągu jest wolna i na tym koniec to chyba jakiś żart...
Bez blokady informacja o odjeżdzie, przyjeżdzie jest konieczna....
Bo nie za bardzo czaje teraz co zwalnia "Pwl-kę" do TW?

--- Koniec cytatu ---

Jak nie ma blokady, jak jest z blokiem poz i IT  ;). Pwl-kę zwalnia zajęcie pierwszego odcinka it. Dlatego informacja o odjeździe/przyjeździe jak w TZP nie jest konieczna, poza tym jest to blokada automatyczna i podobnie jak na SBL w dzienniku pisze się tylko przyjechał lub odjechał w zależności czy wyprawiamy czy przyjmujemy.

Kalach:
Moja propozycja do TF :)

Można przesunąć przejazd i semafory wyjazdowe R, S z wjazdowymi T, W bliżej peronów, wtedy skróci się droga hamowania poniżej 700 m i trzeba będzie zastosować semafory drogowskazowe oraz wjazdowe z dwoma pasami świetlnymi ;] Tak dla urozmaicenia...

Tak wogole to mateu gratulacje za zrobienie tej stacyjki ;]

Mała uwaga: semafor W dziala poprawnie, tzn po podaniu semafora P gaśnie zielony pas, jednak nie dzieje się tak w przypadku podawania semaforów T i O.

Patrykos:
Cosik się nie chce poświecić droga od semafora A do semafora J8 (tor 8).

Kalach:

--- Cytat: Patrykos w 09 Marzec 2011, 14:38:18 ---Cosik się nie chce poświecić droga od semafora A do semafora J8 (tor 8).

--- Koniec cytatu ---

U mnie działa zarówno w jednym, jak i drugim wariancie.

uetam:
U mnie dziala ok. Pas gasnie tylko przy V=100 na semaforze P lub O.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej