Forum Główne > Urządzenia srk
Dawna sygnalizacja kolejowa
TKt48:
Semafory sześciokomorowe są także we Wrześni oraz Kutnie, jednak mają zdaje się "zmodernizowany" układ komór. Na stacji Herby stare powinien być sześciokomorowiec i tarcza ostrzegawcza trójkomorowa (przynajmniej po 1 sztuce). Kozuby - kilka nieczynnych i przerobionych sześciokomorowców.
dp116:
Na odgałęźnym Warszawa Włochy, przy wyjeździe po podmiejskich na Pruszków też mamy 6 komór.
EN57-002:
Skoro już tak wyliczamy gdzie 6-cio komorowe to wjazdowy w Gliwicach Łabędach O1/2 z linii 137 też jest taki.
TKt48:
Dwa nieczynne sześciokomorowce w Łodzi Kaliskiej. Czterokomorowy powtarzacz - Lublinek. Wszystkie te czterokomorowe powtarzacze zdają się występować na liniach zelektryfikowanych w drugiej połowie lat '60.
Dwa sem. sześciokokomorowe, dwie tarcze ost. trójkomorowe i sem wjazdowy pięciokomorowy ze starym układem świateł: Kraków Batowice, sygnalizacja przerobiona na współczesne sygnały.
Podg. Skierniewka - stara sygnalizacja z sześciokomorowcem. Dodatkowo dwa powtarzacze z głowicami czterokomorowymi.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej