Forum Główne > Inne

Opóźnienia.

<< < (2/20) > >>

axtomek:

--- Cytat: jageer w 30 Kwiecień 2014, 21:33:58 ---
Zarzuć na androida aplikację zasysającą opóźnienia ;-)

--- Koniec cytatu ---
A co, jeśli ma WP, a nie Androida?  ;)

P.s. A jakiś program konkretny polecasz, bo ja np. zaglądam do Bilkoma, ale tam dane nie zawsze są aktualne... z drugiej strony nawet online na SEPE nie ma idealnych danych... Czy jest apka dla fonów, która umożliwia w miarę rzetelne sprawdzenie, co jest planowo, co nie?

Zacha:
Tak, nazywa się to telefon do odcinkowego :P

EN57-002:
Na pokładzie pociągu będę indagował kierownika, niech on dzwoni do odcinkowego, zresztą przy zgłoszeniu ewentualnych przesiadek powinien reagować (inna spr. co z tych reakcji wyniknie).

IZKR:
Masz bilet? znaczy to, że zawarłeś umowę na przewóz (Twojej osoby) koleją. A jak zawarłeś umowę to przewoźnik musi się z niej wywiązać. W przypadku opóźnienia TWOIM obowiązkiem jest zgłoszenie obsłudze pociągu zgłosić przesiadkę. A ICH obowiązkiem jest zapewnić ci skomunikowanie. Ale jak na wstępie: musisz mieć wykupiony bilet.
Jak masz bilet podróżnika na TLK to powinieneś mieć również miejscówkę/miejscówki na kolejne pociągi TLK.
Zasady organizowania skomunikowań na opóźnione pociągi są, ale ja ich nie znam. Kiedyś pociągi czekały z urzędu do 10 minut pod warunkiem, że w ciągu najbliższych dwóch godzin był kolejny pociąg. Jak go nie było to czekały do bólu.

Zacha:
U nas dochodzi niestety jeszcze kwestia podziału spółek. Jeżeli przesiadamy się z pociągu jednej spółki, to skomunikowany z nami może poczekać 10-20min w zależności od ilości zainteresowanych. Jeżeli jednak jest to pociąg innej spółki, nie będzie czekał nawet minuty, ponieważ za opóźnienie z winy innego przewoźnika nikt tej spółce nie zapłaci.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej