Forum Główne > Inne

Opóźnienia.

<< < (17/20) > >>

jageer:
Tak się zastanawiam - waszym hobby jest oglądanie opóźnień pociągów?

EN57-002:

--- Cytat: jageer w 27 Październik 2015, 13:44:00 ---waszym hobby jest oglądanie opóźnień pociągów?

--- Koniec cytatu ---
Hobby to raczej nie, ale sprawdzam na swój sposób drożnośc sieci kolejowej i funkcjonowanie przewoźników, a także przydatność samego systemu (strony internetowej, z której mam czerpać informacje). Przy okazji oglądam to co nam serwują tzw. systemy informujące te przyjazne, zoptymalizowane, udoskonalone, inteligentne, urealnione, w/g których przyczyną np. opóźnienia poc. 85102 są "Złe warunki atmosferyczne" w Stargardzie Szczecińskim, a patrząc na prognozę jakoś takowych nie widzę, bo ani nie pada, ani nie wieje, ani nie ma mrozu, to co jest pod to podciągane?

Droznik:
Wtórne - taka opcja co nie widzisz, a podaje kod opóźnienia z innego pociągu. W tym przypadku czekał na opoź pociąg z Polski na stacji Stargard Szczeciński, gdzie winą mogły być warunki atmosferyczne.
Wracając do tekstu @jaggera? Czy Ty na serio nie masz co robić, tylko się czepiać każdego opóźnienia? Napisz może do PLK-i  i zapytaj się dlaczego te pociągi są opóźnione, a także jak działa ich system, wykaż błędy a także zaproponuj może swoje rozwiązanie ;p

Droznik:
Jeśli gdzieś widzisz o tej porze roku kod - złe warunki atmosferyczne to na pewno są liście :)

EN57-002:
Liście to wiem, że dla tramwai sa trudnością, bowiem przy torowisku, gdzie główka szyny jest na poziomie ziemi i sa liście z drzew spadają często do szyny rowkowej jest faktycznie trudno. Przy torowiskach kolejowych, w których główka szyny jest na poziomie ok. 200mm nad powierzchnią tłucznia i tradycyjnych klockach hamulcowych, ktore naturalnie oczyszczają zestawy kołowe jest znacznie lepiej. Moga się pojawić problemy z rozruchem, ale to już inwencja mechanika, aby dać sobie radę nie tylko siedząc w kabinie, choć zawsze mogą być warunki szczególnie niesprzyjające.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej