Forum Główne > Inne

Opóźnienia.

<< < (20/20)

Zacha:
E tam smarowanie, lepiej sypać piachem po rozjazdach to u dyżurnych się forma wzmocni  8) Na ET22 mamy smarowanie obrzeży kół, bo przy ciaśniejszych łukach zestawy zamieniają się w szlifierkę kątową :P

EN57-002:

--- Cytat: Zacha w 14 Listopad 2015, 16:15:50 ---E tam smarowanie, lepiej sypać piachem po rozjazdach to u dyżurnych się forma wzmocni

--- Koniec cytatu ---
U tych RSP, którzy mają mechaniczne, na elektrykach najwyżej sprzęgła niewytrzymają.

--- Cytat: Zacha w 14 Listopad 2015, 16:15:50 --- 8) Na ET22 mamy smarowanie obrzeży kół, bo przy ciaśniejszych łukach zestawy zamieniają się w szlifierkę kątową :P

--- Koniec cytatu ---
Dlatego na niekóre linie nie mają wjazdu lub nie miały.

jageer:

--- Cytat: EN57-002 w 15 Listopad 2015, 17:10:58 ---U tych RSP, którzy mają mechaniczne, na elektrykach najwyżej sprzęgła niewytrzymają.

--- Koniec cytatu ---

Wydaje Ci się, że nie uszkodzisz (spalisz) silnika? Chyba nigdy nie miałeś styczności z koleją, gdzie piasek jeździ  :)

Tomiexpress:

--- Cytat: Zacha w 09 Listopad 2015, 14:17:55 ---[ciachh..] Podobno na Class-ach 66 można ustawić tryb antypoślizgowy, gdzie pierwsza oś specjalnie "roluje" oczyszczając powierzchnię toczną szyn, ale ile w tym prawdy - nie wiem  8)

--- Koniec cytatu ---
Potwierdzam, iż na C66 pierwszy zestaw nieznacznie rolując ( w sposób kontrolowany przez system ) oczyszcza w ten sposób szynę
a żeby nie było wątpliwości , wiem , bo jeździłem ze 3 lata jak mnie pamięć nie myli.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej