Forum Główne > Inne
Opóźnienia.
Zacha:
E tam smarowanie, lepiej sypać piachem po rozjazdach to u dyżurnych się forma wzmocni 8) Na ET22 mamy smarowanie obrzeży kół, bo przy ciaśniejszych łukach zestawy zamieniają się w szlifierkę kątową :P
EN57-002:
--- Cytat: Zacha w 14 Listopad 2015, 16:15:50 ---E tam smarowanie, lepiej sypać piachem po rozjazdach to u dyżurnych się forma wzmocni
--- Koniec cytatu ---
U tych RSP, którzy mają mechaniczne, na elektrykach najwyżej sprzęgła niewytrzymają.
--- Cytat: Zacha w 14 Listopad 2015, 16:15:50 --- 8) Na ET22 mamy smarowanie obrzeży kół, bo przy ciaśniejszych łukach zestawy zamieniają się w szlifierkę kątową :P
--- Koniec cytatu ---
Dlatego na niekóre linie nie mają wjazdu lub nie miały.
jageer:
--- Cytat: EN57-002 w 15 Listopad 2015, 17:10:58 ---U tych RSP, którzy mają mechaniczne, na elektrykach najwyżej sprzęgła niewytrzymają.
--- Koniec cytatu ---
Wydaje Ci się, że nie uszkodzisz (spalisz) silnika? Chyba nigdy nie miałeś styczności z koleją, gdzie piasek jeździ :)
Tomiexpress:
--- Cytat: Zacha w 09 Listopad 2015, 14:17:55 ---[ciachh..] Podobno na Class-ach 66 można ustawić tryb antypoślizgowy, gdzie pierwsza oś specjalnie "roluje" oczyszczając powierzchnię toczną szyn, ale ile w tym prawdy - nie wiem 8)
--- Koniec cytatu ---
Potwierdzam, iż na C66 pierwszy zestaw nieznacznie rolując ( w sposób kontrolowany przez system ) oczyszcza w ten sposób szynę
a żeby nie było wątpliwości , wiem , bo jeździłem ze 3 lata jak mnie pamięć nie myli.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej