Forum Główne > Inne
Dodatek cz.1
EN57-002:
W latach 70-ych na początku wydawano dod. 1 do SRJP warunki tech-ruchowe linii. W tych drukowanych do 1974r była tablica 18 - wykaz odległości między poster.następczymi, osłonnymi, bocznicowymi, przystankami osobowymi, ładowniami i bocznicami, zawierająca nazwy post. zapowiadawczych i bocznic, post. odstępowych telefonicznych, telegraficznych, półsamoczynnych, samoczynnych, post. osł., p.o. i ładowni. W tablicy tej były np. takie informacje jak kilometraże umieszczonych semaforów np. Będzin sem. wj. N 306,55; sem.wj. A 304,93; sem.wyj. E 305,35; sem. wyj. G 305,73. We wznowionych dod. 1 w 1976r tej tablicy już nie było. Czy orientujecie się jakie wydwanictwo (jakiś inny dodatek) przejął te dane, czy były one później drukowane?
uetam:
http://www.plk-sa.pl/dla-klientow-i-kontrahentow/warunki-udostepniania-infrastruktury-i-regulaminy/regulaminy-przydzielania-tras-pociagow/regulamin-20142015/
Tutaj znajdziesz wszystko to o czym pisales.
EN57-002:
To znam, mam nawet na kompie ściągnięte, ale to dot. obecnej sytuacji, a mnie bardziej interesuje sfera historyczna.
Przy okazji jeszcze jedno pytanie. Linie kolejowe są oznaczane km i hektometrami. Czasami zaczynają się od liczb ujemnych. Z czego bierze się ta ujemność kilometracji? Np. linia 707 Ka-ce Muchowiec KMB - Staszic zaczyna się od (-2,818) do (1,229). Jak oznacza się w terenie, tą ujemność?
IZKR:
Linia zaczyna się od jakiegoś elementu infrastruktury np rozjazdu. To jest punkt 0 "zero" ale przedłużeniem linii jest/może być tor stacyjny główny lub dodatkowy (na wprost). I tu mamy znowu rozjazd lub np semafor. Elementy te w stosunku do punktu zero są na ujemnej kilometracji i mogą być zaliczone do tej linii.
EN57-002:
Czyli (aby za bardzo nie gdybać) jeżeli od Liskowa do Testowa linia zacznie nam się na rozj. nr 3 i tu będzie pkt. 0, a chcemy do niej zaliczyć tor 4, tor 22 i tor 72 to jej faktyczny początek to będzie [na mniej więcej (-1,450)] ?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej