Forum Główne > Urządzenia srk

Blokada Stacyjna mechaniczne urządzenia SRK

<< < (7/7)

Paweł Piotr:
Wszyxtko się zgadza. Zgodnie z moim opisem (stojąc frontem do skrzyni blokowej, mając szlak po lewej stronie, a stację po prawej stronie), na lewym końcu skrzyni będą bloki liniowe - od strony szlaku. Natomiast na prawo od skrzyni będzie ława dźwigniowa. W sytuacji osobnych skrzyń blokowych (w urządzeniach ręcznych kluczowych), od strony szlaku pierwsza będzie skrzynia blokowa z blokami liniowymi, potem skrzynia z blokami blokady stacyjnej.   ;D

fazik:
Dzieki i sory ze tak o wszystko wypytuje. Jestem tylko pasjonatą i nie mam praktycznej wiedzy na temat, a materiały które sa dostępne w necie fajnie opsuja teoretyczną zasade działania, a ptaktyka to już chyba tajemnica państwowa ;p. Chociaż jak znam PKP to ile nastawni to tyle różnych urzadzeń i ich budowy ;p.

jageer:
Nie, no aż  tak źle nie ma. Fakt, różne miksy robiono w mechanicznych, ale generalnie aparaty, są takie same  ;)
Co było "ciekawego" to np różne sposoby podawania sygnału na semaforach (dźwignie, z pulpitu), zwalnianie przebiegów, są też mechaniczne, gdzie zależności są kluczowe, wtedy pod wajchą masz zamki.
No i podłączenie napędów elektrycznych, też różnie potem wpinano to w zależności.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej