Forum Główne > ISDR - Tematy ogólne
Ćwiczenia dla dyżurnych ruchu
MaKu:
Ja tylko po minięciu semafora przez czoło pociągu dałem korbowanie RZ3 do minusa.
Ot cała zagwozdka. Nic wiecej...
Zacha:
Szkoda, że nie można rozpocząć korbowania pod pociągiem. Mieli byśmy Reptowo :) Chociaż wykolejenia w ISDR-e nie są zbyt widowiskowe...
EN57-002:
--- Cytat: Zacha w 06 Czerwiec 2014, 13:10:24 ---5ab ma kontrolę, więc przy jeździe odłączamy tylko napięcie nastawcze.
--- Koniec cytatu ---
U mnie po włączeniu symulatora mam pulsujące czerwone na rozprucie 3/5cd, kontroli położenia 5ab nie mam (szczelina ciemna), podobnie z rozj.6.
--- Cytat: MaKu w 06 Czerwiec 2014, 13:13:39 ---Ja tylko po minięciu semafora przez czoło pociągu dałem korbowanie RZ3 do minusa.
Ot cała zagwozdka. Nic wiecej...
--- Koniec cytatu ---
To ciekawe jest przełożenie się 5ab skoro jest sprzężona z 6-ką ? 6 w plusie, 5ab w minusie. Pomimo tego w oknie usterek przy obu w/w wajchach jest "sprawny". Do komisji można by było włączyć inż Władysława Ryńskiego. Pisał bardzo szczegółowe opisy przyczyn powstania wypadków kolejowych.
Zacha:
To cofnij 5ab/6 do plusa przyciskiem... Z ciekawości przełożyłem R4 z pIz-etem pod pociągiem, niestety symulator nie przewiduje jazdy widełkowej :)
EN57-002:
--- Cytat: IZKR w 05 Czerwiec 2014, 19:16:15 ---Ewentualnie poproszę później opis działania w edytorze tekstowym (punkt po punkcie) a ja poczytam i się odniosę (kto chce oczywiście)
--- Koniec cytatu ---
Napisałem w punktach w edytorze tekstowym ewentualne działania, ktoś zajrzał do tego co tam jest źle?
Nawigacja
Idź do wersji pełnej