Forum Główne > Urządzenia srk

Sprzężenie kształtowych tarcz manewrowych

<< < (2/3) > >>

MaKu:
w kształtowych się nie spotkałem.
W świetlnych tak. Najczęściej stosuje się karzełkowe tarcze manewrowe za semaforami wyjazdowymi przed głowicą rozjazdową (najczęściej w przypadku łuków) P(nazwa_semafora)m - np. PCm

jageer:
http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/kolej/srk/rys/e1.png
Tak jak tu, przed semkami P3 i P5. Jednak obsługiwane osobno, zresztą na KG jest kilka ciekawych rozwiązań :D

Paweł:

--- Cytat: MaK_86 w 12 Marzec 2011, 20:34:52 ---w kształtowych się nie spotkałem.
W świetlnych tak. Najczęściej stosuje się karzełkowe tarcze manewrowe za semaforami wyjazdowymi przed głowicą rozjazdową (najczęściej w przypadku łuków) P(nazwa_semafora)m - np. PCm

--- Koniec cytatu ---

Gdzie masz tak oznaczone tarcze manewrowe?

Nie widzę za bardzo sensu takiego rozwiązania - osobne przebiegi od semafora do tarczy i od tarczy dalej zapewniły by większą sprawność ruchu (np. możliwość podjechania do rozjazdów w czasie, gdy dalsza jazda jest jeszcze blokowana przez inny przebieg).

MaKu:

--- Cytat: Paweł w 13 Marzec 2011, 00:08:45 ---Gdzie masz tak oznaczone tarcze manewrowe?

--- Koniec cytatu ---

Jakieś... 10 metrów od okna nastawni.
Jest semafor wyjazdowy, świetlny, umiejscowiony około 150 metrów od rozjazdów. Miedzy semaforem a rozjazdami jest łuk R-400 i przed samymi rozjazdami umieszczone są te karzełki.

Aaaa... I jeszcze na dwóch stacjach w Szczecinie widziałem takie rozwiązanie. Na Szczecin Główny chyba i gdzieś jeszcze.






jageer:

--- Cytat: MaK_86 w 13 Marzec 2011, 04:48:24 ---Aaaa... I jeszcze na dwóch stacjach w Szczecinie widziałem takie rozwiązanie. Na Szczecin Główny chyba i gdzieś jeszcze.

--- Koniec cytatu ---
Przed semaforem H- Tm45, J8- Tm44, J10-Tm43. Ale przy przebiegu manewrowym jest np od H do Tm45 a potem dalej...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej