Forum Główne > Urządzenia srk
Sprzężenie kształtowych tarcz manewrowych
MaKu:
w kształtowych się nie spotkałem.
W świetlnych tak. Najczęściej stosuje się karzełkowe tarcze manewrowe za semaforami wyjazdowymi przed głowicą rozjazdową (najczęściej w przypadku łuków) P(nazwa_semafora)m - np. PCm
jageer:
http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/kolej/srk/rys/e1.png
Tak jak tu, przed semkami P3 i P5. Jednak obsługiwane osobno, zresztą na KG jest kilka ciekawych rozwiązań :D
Paweł:
--- Cytat: MaK_86 w 12 Marzec 2011, 20:34:52 ---w kształtowych się nie spotkałem.
W świetlnych tak. Najczęściej stosuje się karzełkowe tarcze manewrowe za semaforami wyjazdowymi przed głowicą rozjazdową (najczęściej w przypadku łuków) P(nazwa_semafora)m - np. PCm
--- Koniec cytatu ---
Gdzie masz tak oznaczone tarcze manewrowe?
Nie widzę za bardzo sensu takiego rozwiązania - osobne przebiegi od semafora do tarczy i od tarczy dalej zapewniły by większą sprawność ruchu (np. możliwość podjechania do rozjazdów w czasie, gdy dalsza jazda jest jeszcze blokowana przez inny przebieg).
MaKu:
--- Cytat: Paweł w 13 Marzec 2011, 00:08:45 ---Gdzie masz tak oznaczone tarcze manewrowe?
--- Koniec cytatu ---
Jakieś... 10 metrów od okna nastawni.
Jest semafor wyjazdowy, świetlny, umiejscowiony około 150 metrów od rozjazdów. Miedzy semaforem a rozjazdami jest łuk R-400 i przed samymi rozjazdami umieszczone są te karzełki.
Aaaa... I jeszcze na dwóch stacjach w Szczecinie widziałem takie rozwiązanie. Na Szczecin Główny chyba i gdzieś jeszcze.
jageer:
--- Cytat: MaK_86 w 13 Marzec 2011, 04:48:24 ---Aaaa... I jeszcze na dwóch stacjach w Szczecinie widziałem takie rozwiązanie. Na Szczecin Główny chyba i gdzieś jeszcze.
--- Koniec cytatu ---
Przed semaforem H- Tm45, J8- Tm44, J10-Tm43. Ale przy przebiegu manewrowym jest np od H do Tm45 a potem dalej...
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej