Forum Główne > Inne

Egzamin zawodowy - transport kolejowy 2014 r.

<< < (4/7) > >>

Andrev:

--- Cytat: grzegorz23 w 19 Czerwiec 2014, 19:48:10 ---,,Jako dyżurny ruchu Krzysztof Ogórek obejmujesz dyżur o godzinie 09:00 w dniu egzaminu. Podczas oględzin rozjazdów stwierdziłeś, że w rozjeździe nr. 6 pękła opornica. O godzinie 09:00 musisz zgłosić to toromistrzowi Bogdanowi Chmielowi.''

--- Koniec cytatu ---

W związku z tym, że dyżur objąłem o godz. 09:00 i o tejże samej godz. stwierdziłem pęknięcie opornicy w rozj. nr 6 znaczy że nie dokonałem prawidłowo oględzin rozjazdów. Ponadto może to świadczyć o fałszowaniu przeze mnie dokumentacji lub wykonywania czynności poza regulaminowym czasem pracyl. W związku z powyższym pęknięcie musiałem stwierdzić w drodze do pracy, idąc przez tory i rozjazdy, drogą która nie jest wyznaczona w RTS, za co mógłbym zostać ukarany przez służbę BHP. Dlatego też udałem że nic nie widzę i pęknięcie zgłoszę po dokonaniu oględzin zgodnie z instrukcją Id4 w późniejszym czasie, bez wpływu na ruch pociągów.

Ile pkt. zdobyłem?

EN57-002:
100 pkt. Max. ilość.
To jedynie świadczy o poziomie ludzi układających zadania. Dziś wyobraźnia jest co raz rzadziej spotykana. Związek przyczynowo skutkowy u wielu ludzi nie istnieje.

grzegorz23:
@Andrev podobne wnioski wyciągnąłem podczas pisania tego egzaminu, w schemacie stacji zabrakło nawet posterunku SKP i nie mogłem stwierdzić sygnałów końca pociągów od lewej strony szlaku.

IZKR:

--- Cytat: grzegorz23 w 21 Czerwiec 2014, 08:21:17 ---... stacji zabrakło nawet posterunku SKP i nie mogłem stwierdzić sygnałów końca pociągów od lewej strony szlaku.
--- Koniec cytatu ---
Ale takie przypadki są jak najbardziej z życia wzięte. Sam pracowałem kilka lat na stacji, gdzie nie było skp i kamery. Dało radę bez naruszania bezpieczeństwa.

ZiomalCl:
Takich stacji wręcz przybywa (bo z oszczędności likwiduje się SKP) ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej